בימינו, אנשים כבר לא ממהרים להתחתן ומעדיפים לחכות כמה שנים כדי להכיר את בני הזוג ולוודא שהם מתאימים להם. למרות שיש מי שמבקרים את אורח החיים הזה, ברוב המקרים זה מונע מאנשים הרבה מאוד סבל וכך הם לא מגלים "הפתעות" לא נעימות על בני זוגם אחרי שכבר מאוחר מידי. למשל, כמו שקרה לאחרונה לגבר מהודו שגילה אחרי שכבר נישא פרטים מאוד מטרידים על אשתו, ודרש להתגרש ממנה מיד.



הבעל סיפר לבית המשפט שלא פגש את אשתו לפני טקס הנישואים שלהם, וכי המשפחות של השניים ארגנו הכל. גם בטקס עצמו, הוא לא ראה חלק ניכר מפניה של כלתו כי הייתה לה רעלה, ועל פי המקובל הם גם לא דיברו ביניהם. "כשראיתי אותה בפעם הראשונה היא גם הייתה מאופרת", הוא סיפר. "אחרי שבוע במחיצתה יצאתי מהעיר במסגרת העבודה שלי. כשחזרתי, שמתי לב שהיא גידלה זקן, וגם הבנתי שהיא נשמעת כמו גבר".


 
על פי דיווח של ה- Times of India, עורך דינה של האישה טען שהבעל משקר, וכי הם נפגשו עוד לפני החתונה. מעבר לכך, הוסיף, לאישה יש  שיער פנים וקול עמוק בגלל בעיות הורמונליות, אך אלו דברים שאפשר לטפל בהם. אבל המראה החיצוני של האישה לא היה הבעיה יחידה שעמדה בפני הבעל, שכן לפי עורך הדין הוא כבר קיבל נדוניה ממשפחתה, מה שחייב אותו להישאר איתה. אם יתגרש, הסביר לו, הוא יאלץ להחזיר את כל הכסף וכן לשלם לאשה מהכנסתו כל חודש.

האישה מצידה סיפרה לבית המשפט שבזמן הקצר שהשניים היו נשואים משפחתו התעללה בה פיזית ונפשית, אך היא בכל זאת מוכנה לחיות איתו. לצערו הרב של הבעל, בית המשפט דחה את בקשת הגירושים בטענה שהסיבות שנתן אינן מספקות. בשלב זה לא ברור אם הבעל יגיש ערעור, או יקנה לאשתו מכונת גילוח.
 

via GIPHY