אם תשאלו את רוב הילדים, הם יגידו שהם שונאים סלט ואוכל בריא ככלל, ויעדיפו לאכול פיצות, גלידה וממתקים לנצח. למעשה, ילדים שמגישים להם סלט לרוב יסתכלו על הוריהם בעיניים דומעות ויתהו למה הם שונאים אותם כל כך, חלק מהם אף יראו בכך סיבה טובה מספיק כדי להתקשר למשטרה, כפי שקרה לאחרונה בהליפקס, קנדה.

מהדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, ילד בן ה-12 התקשר למוקד החירום של המשטרה כדי לדווח על פשע חמור ביותר שביצעו הוריו - הם הגישו לו סלט. הוא ביקש מהם שיבואו במהרה, ולאחר כמה דקות כשלא הגיעו התקשר שוב כדי להסביר להם שמדובר במקרה חירום. השוטרים סרבו להגיע, אך במשך כמה דקות נאלצו לדבר עם הילד על שנאתו הרבה לירקות.

לאחר שהסבירו לילד שזה לא באמת מצב של חיים או מוות, הם ראו בזה הזדמנות טובה להזכיר לציבור מתי להתקשר אליהם ובעיקר מתי לא. "בעוד אנחנו יכולים להזדהות עם הסלידה של הילד מסלט, זה מעלה נושא חשוב יותר שנוגע לכל הגילאים", נאמר מפי המשטרה בהצהרה רשמית. "שימוש לא ראוי במוקד חירום של המשטרה הוא רלוונטי לכולם. זה גוזל משאבים יקרים, ומונע טיפול במקרי חירום אמתיים"

בשלב זה, לא ברור האם הילד אכל בסוף את הסלט או לא ואיזה סוג סלט זה היה בכלל. באשר להוריו, אלו מסרו שאינם מתרשמים מקריאת המצוקה המוגזמת של בנם, וככל הנראה לא יפסיקו להגיש לו אוכל בריא.
\\