המונדיאל הוא ללא ספק קרקע פרסומית מעולה לחברות רבות, בעיקר ברוסיה שזוכה בימים אלו לגל אדיר של תיירים. מאז החל, מותגים רבים במדינה סיפחו את האירוע החשוב לטובתם, כשאחרונה שעשתה זו היא רשת המזון המהיר ברגר קינג. אך בעוד השאר הצליחו לשמור על טוב טעם יחסי, הרשת עשתה צעד אחד רחוק מידי ונאלצה להתנצל.



במודעה שפרסמה השבועה בעמוד הפייסבוק שלה, הציעה ברגר קינג 47,000 דולרים והמבורגרים לכל החיים, למי שתיכנס להריון מאחד משחקני הנבחרות במונדיאל. זמן קצר לאחר מכן, בשל ביקורות חריפות, הרשת נאלצה להסיר אותה, אך המודעה המקורית עדיין מסתובבת ברשתות החברתיות.

באופן לא מפתיע, רבים מהגולשים רתחו מזעם על ההצעה של הרשת, בה הובטח לנשים פרס כספי והמבורגרים אם "ישיגו את הגנים הטובים ביותר בכדורגל, ובכך "יבטיחו את הצלחת הנבחרות ברוסיה לדורות הבאים".
 
במקביל להסרת המודעה, הרשת מיהרה לפרסם התנצלות בה היא התנערה מהפרסום ברוסיה, והבהירה שלא היה לה יד בדבר: "אנו מתנצלים על המודעה שהיא בבירור פוגענית. ההצעה אינה משקפת את המותג או הערכים שלנו, ואנו נוקטים בצעדים לדאוג שדברים כגון אלו לא יקרו בעתיד". למרות שרבים גינו את ההצעה הסקסיסטית, ברוסיה פרסום מעין זה הוא נפוץ, בעיקר סביב אירוע ספורט. 

47,000 דולרים והמבורגרים לכל החיים. המודעה שהטריפה את הגולשים
 
הלכו רחוק מידי. המודעה של ברגר קינג שהרתיחה את הרשת
הלכו רחוק מידי. המודעה של ברגר קינג שהרתיחה את הרשת