כשמדברים על חינוך מיני בבתי הספר, בדרך כלל מתכוונים ללימודים תאורטיים, וסביר להניח שאף הורה לא היה רוצה שהילדים שלו יקבלו הדגמה בפועל. אי לכך, אין פלא שאימא אחת מטקסס נחרדה כשמצאה את בנה בן ה-17 במיטה עם יועצת בית הספר, שכן היא הבינה מיד שזה לא חלק מתכנית הלימודים.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, היועצת, שאנון הת'וואי, 33, ניהלה קשר אסור עם התלמיד במשך מספר חודשים והשניים שכבו 12 פעמים לפחות, שמונה מהם בביתו והשאר בביתה. הקשר בין השניים נגמר לאחר שהאם תפסה אותם על חם, אם כי בשלב זה לא ברור באיזה מהבתים זה אירע. האם דיווחה על כך למשטרה וכשהמקרה הגיע לידיעת בית הספר, הת'וואי הוצאה לחופשה מנהלית ובהמשך פוטרה. החשיפה של הקשר האסור פגעה קשות גם בבעלה, שעובד כמורה להאבקות בבית הספר, ועתיד הקשר בין השניים לא ברור.



מהדיווחים עולה שהנהלת בית הספר עדכנה את הורי התלמידים על המקרה, ומסיבה לא ברורה חשבה שההורים ירגישו רגועים יותר אם ידעו שיחסי המין לא נעשו בשטח בית הספר. על פי דיווח של ה"ניו יורק פוסט", הת'וואי הסגירה עצמה למשטרה בייעוץ עורך דינה, לאחר שהוצא נגדה צו מעצר, ובחקירתה סיפרה להגנתה ש"היא הייתה מאוהבת בתלמיד וחשבה לעזוב את בעלה עבורו". 



יחד עם זאת, למרות שמדובר בסיפור הזוי בפני עצמו, מה שהפתיע רבים היה תמונת המעצר של הת'וואי, בו היא נראית שמחה מידי עבור מישהי שנעצרה על סקס עם תלמיד קטין.



תמונת המעצר השמחה בעולם?


נתפסה במיטה עם קטין ועדיין מצליחה לחייך. תמונת הממעצר של הת'וויי
נתפסה במיטה עם קטין ועדיין מצליחה לחייך. תמונת הממעצר של הת'וויי

 
והנה תמונה שלה עם בעלה

מערכת היחסים פגעה גם בבעלה שעובד בבית הספר. הת'ווי והבעל
מערכת היחסים פגעה גם בבעלה שעובד בבית הספר. הת'ווי והבעל