כל מי שחי בחברת בני אדם ודאי נתקל לפחות פעם בחייו בשכנים האלו שלא יכולים לעשות שום דבר בשקט, ורוצים שכולם ישמעו מה הם עושים, בין אם הם עורכים מסיבה, מקיימים סשן קריוקי זייפני או שפשוט הסקס שלהם מחריש אוזניים. נראה שהם פשוט חיים כדי שישמעו אותם. במקרה כזה, אומרים שהדרך הכי טובה לטפל בזה היא לדבר עם השכנים. אבל מה עושים אם המקור לרעש הוא מאוד מביך ולא נעים להעלות אותו בפניהם? מבקשים מבעל הדירה לטפל בזה, כמובן.



זה בדיוק מה שעשו דיירים מהעיירה האבאסוויין שבקניה, שלא ישנו כבר זמן רב בגלל שזוג בבניין שלהם נוהג לעשות סקס ממש רועש בלילות. על פי הדיווחים בכלי התקשורת בקניה, הדיירים פנו למשכיר הדירה, ביקשו ממנו לגרש את השכנים, ואף כינו את התנהגות "גסה וחסרת נימוס". הם הסבירו כי "זה קורה סביב חצות, ואנחנו בקושי ישנים בלילה. אנחנו שומעים חריקות וכל מיני קולות מוזרים. זה בלתי מקובל".


שכנה אחרת, ג'סמין, אמרה: "יש לי ילדים, והרעשים האלו מפריעים גם להם. זה יותר מידי". קאמאל, דייר נוסף בבניין, הוסיף כי "ביקשנו ממשכיר הדירות שיפנה אותם כי ההתנהגות שלהם לא מקובלת עלינו".

נכון לעכשיו, הנושא נמצא בטיפול ולא ברור אם משכיר הדירה יכול או רוצה לטפל בזוג הרועש. נקווה שהוא יבחר לעזור לדיירים האומללים, שרק רוצים לחזור לישון בלילות, ולא לסבול מ"רעשי רקע". 
 
אם כבר מדברים על  שכנים, אי אפשר שלא לשכוח את הפרק בו קריימר יצא עם השותפה של איליין, והיא נאלצה להיות עדה לטקסי הסקס המשונים שלהם.