בעקבות הסערה שחוללה לאחר שהצטלמה בעירום בכותל, דוגמנית העירום הבלגית מריסה פאפן מגיבה היום (חמישי) לראשונה ויש לה מסר שהיא רוצה להעביר. מאז שנחשפו צילומי עירום שלה בכותל המערבי אתמול, פאפן בת ה-26 מוצפת בתגובות זועמות, כשבין היתר כתבו לה שאין לה כבוד לאתר הקדוש ליהודים, ואחרים כעסו על כך שלא הייתה לה בעיה להראות את הכותל בעוד היא חסה על אתרים קדושים למוסלמים כגון כיפת הסלע.



רוצה לשבור את החומות. מריסה פאפן על דגל ישראל
רוצה לשבור את החומות. מריסה פאפן על דגל ישראל
 
היא ניסתה לתרץ ולהסביר שבכותל היה זווית טובה יותר, אך זה לא עזר להרגיע את הרוחות. בראיון שהעניקה אתמול ל"רשת", פאפן ניסתה להסביר מה בדיוק רצתה להעביר במעשה פרובוקטיבי זה, אך לא נראה שהיא באמת מצטערת על מעשיה.

כשנשאלה אם היא מודעת לכך שהפכה לשיחת היום הסבירה שלא הייתה מוכנה לזה כלל. על הכעס של אנשי הדת אמרה: "אני רוצה להתנצל בפני האנשים האלו, לא הייתה לי כוונה להכעיס אותם או משהו כזה"
פאפן המשיכה ואמרה שהיה לה מסר חשוב להעביר באמצעות הצילומים, שמופיעים בימים אלו בתערוכה בבלגיה: "המסר המרכזי שלי הוא חופש, חופש דת, חופש, מחשבה, חופש הגוף. רציתי לדחוף את הגבולות ולהראות את אהבתי לגוף האנושי. למה זה חייב להיות מיני? למה זה פוגע? רציתי שאנשים יחשבו על זה כי כולנו נולדנו עירומים". על התגובות הקשות שקיבלה אמרה ש"קשה לי להבין למה אנשים חושבים שזו חוצפה להתפשט, בסופו של דבר כולנו אותו הדבר".