רוב האנשים לומדים מגיל אפס שיש יצורים בעולם שהם מאוד מסוכנים, ועדיף שלא להתקרב אליהם. אבל כנראה שיש מי שפספסו את השיעור הזה, כמו האישה הזו מאוסטרליה, שלמדה בדרך הקשה למה לא מכניסים יד למים עם כרישים ובטח לא מנסים להאכיל אותם. את הלקח הכואב הזה למדה מליסה ברונינג בת ה-34, מהעיר פרת', בזמן שנפשה במפרץ דוגונג, במערב אוסטרליה. 

היא בדיוק הייתה על סירה עם חברים, כשלפתע היה לה רעיון גאוני - להאכיל את הכרישים במו ידיה. שניות לאחר מכן, מליסה הבינה שזה היה רעיון רע כשכריש אחד תפס לה באצבע ומשך אותה למים. "זה קרה כל כך מהר, כל מה שחשבתי עליו זה שאין לי אצבע, הוא תפס לי אותה והרגשתי כאילו הוא מגיע עד העצם", סיפרה ברונינג לחדשות "פרת'7". "עליתי חזרה מעל פני המים והייתי בטוחה שאין לי אצבע, לא יכולתי אפילו להסתכל כי פחדתי שאם אראה את זה אכנס למצב של הלם". 

כנראה הוא חשב שזה אוכל? הנשיכה באצבע של ברונינג
כנראה הוא חשב שזה אוכל? הנשיכה באצבע של ברונינג


כשלבסוף אזרה אומץ והבינה שהאצבע עדיין שם, הצליחה להירגע ואפילו לא טרחה לקבל סיוע רפואי במחשבה שאצבעה תירפא מעצמה. אך כמה שעות לאחר מכן, ברונינג נאלצה להגיע לחדר מיון ולעבור ניתוח, מאחר והפצע הזדהם קשות. מעבר לכך, מצילום רנטגן של האצבע התברר שהיא שבורה, אם כי לא ברור אם נזקקה לקיבוע.

למרות שהכריש הנושך, מסוג מפרקתן ננסי, נחשב רגוע יחסית, זה עדיין לא רעיון טוב להכניס יד למים כשהוא בסביבה. אחרי הכל, גם היצור החביב ביותר לא יעמוד בפיתוי של בשר טרי שמוגש לו ישר לפה. ברונינג הבינה סוף סוף את הדבר הזה, והסבירה שזו הייתה טעות להאכיל את הכריש באמצעות ידיה. עצתה לאחרים? לא לעשות זאת אף פעם, כמובן. אך למרות הטראומה שעברה, יש לה בעיקר מילים טובות על הכריש והיא יודעת שזו אשמתה: "אני חושבת שהכריש היה בהלם בדיוק כמוני. זו בכלל לא אשמתו, וזה היה יכול להיות הרבה יותר גרוע"

סולחת לכריש ומבינה שלהאכיל אותו היה רעיון רע. מליסה ברונינג
סולחת לכריש ומבינה שלהאכיל אותו היה רעיון רע. מליסה ברונינג

 
צפו בתיעוד הדרמטי בו כריש מושך את מליסה לתוך המים