אישה מברזיל מצאה את מותה בנסיבות טרגיות ומוזרות למדי, לאחר שנפלה על כוס יין ודיממה למוות כשצפתה במונדיאל. ברגעיה האחרונים טמרה מאיוצ'י בת ה-30 זכתה לפחות לשמוח על הניצחון של בברזיל מול סרביה, אך היא בטח לא ציפתה שזה יהיה הדבר האחרון שתזכה לעשות, וכך גם מי שהיו לצדה.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, מאיוצ'י צפתה במשחק בבית של חברים באיטאטיבה שבסאו פאולו ביום רביעי שעבר. היא ישבה על הספה, החזיקה את הסמארטפון שלה ביד אחת וכוס יין עשויה קריסטל בשנייה. כשהמשחק נגמר והוכרז ניצחונה של ברזיל היא נעמדה יחד עם חבריה כדי להרים כוסית לקבוצתה האהובה, אך לפתע איבדה את שיווי המשקל וניסתה להחזיק בשולחן הסלון כדי לעצור את הנפילה.
 

חגגה ומתה. תמרה מאיוצ'י, פייסבוק
חגגה ומתה. תמרה מאיוצ'י, פייסבוק



לצערה הרב, היא מעדה ונפלה בכל זאת, ישר על כוס היין שלה שהתנפצה לרסיסים וחדרה לתוך הצוואר שלה. כתוצאה מכך, הווריד הצווארי (וריד היוגולוריס) שלה נפתח והיא החלה לדמם קשות. חבריה ניסו לעצור את הדימום ושמו מגבות סביב צווארה, אך עד שהאמבולנס הגיע היא כבר הייתה ללא רוח חיים. 



הפוסטים האחרונים שלה בפייסבוק העלו צמרמורת בקרב משפחתה וחבריה, שכן באחד מהם היא נראית מחזיקה כוס יין ובאחר כתבה על הסכנה שבנהיגה ושימוש בסמארטפון במקביל: "אנחנו לא משערים לעצמנו שמשהו כזה יקרה לנו. אבל תאונות קורות. אני מאמינה שלכל דבר שקורה יש סיבה".