סוהרת מבריטניה שנמאס לה שאסירים התייחסו אליה כאובייקט מין, החליטה לעשות שינוי קריירה מפתיע והפכה לכוכבת פורנו. זה בהחלט היה שינוי קיצוני עבור איזבל דלטור, ממלבורן, אוסטרליה, שמעבודה באחד מבתי הכלא הקשים במדינה החליטה להתפשט למחייתה. לדבריה, החליטה לעזוב כי מאסה באלימות הרבה שהייתה שם ומכך שלא הצליחה להתקדם בתפקיד. גם העובדה שהאסירים והצוות לא הפסיקו לזרוק רמיזות מיניות לעברה לא עזרה.



אך במקום לברוח לכיוון בו המראה שלה לא יהיה המוקד, החליטה דלטור דווקא לנסות להתפרנס ממנו. "כל הזמן התייחסו אלי כאובייקט מיני, אז אמרתי לעצמי למה שלא ארוויח מזה כסף?", סיפרה לכלי התקשורת באוסטרליה. כמובן שזה לא קרה בבת אחת, ובהתחלה היא עבדה בזה במקביל לעבודה בכלא, כמובן בחשאי. כשראתה שבלילה אחד היא מקבלת משכורת של שבועיים היא הבינה שאולי זה הזמן לעבור מקצוע. "לא ידעתי מה אני הולכת לעשות בדיוק, אז החלטתי בינתיים להיות חשפנית. נשארתי כי מאוד אהבתי את זה", הסבירה.


שינוי הקריירה הזה החל לפני חמש שנים, ומאז דלטור עברה כברת דרך משמעותית - היא כיכבה על שערי מגזינים למבוגרים, הוציאה קו מוצרים משלה וגם זכתה בתחרות "מיס ניוד וורלד" פעמיים. כמו כן, כשהיא לא מתפשטת על במות תמורת כסף, היא משמשת כ"קאם גירל", ומתפשטת מול לקוחות פרטיים תמורת כסף.

לדבריה, הקריירה הנוכחית שלה זה הדבר הכי טוב שקרה לה, והיא לא מצטערת לרגע: "לעומת העבודה בכלא, כאן זה ברור מה אני מציעה, ויש גבולות ברורים שאני קובעת. הלקוח מקבל תמורה עבור הכסף שלו והכל נמצא על השולחן. אני הרבה יותר מאושרת בעבודה הזו ויש לי גם יותר בטחון עצמי".



על עבודתה בכלא יש לה גם דברים טובים להגיד, והיא משוכנעת שהיא סייעה לה רבות בתעשייה בה היא נמצאת כעת: "בזמנו הייתי אחראית על 20-40 אסירים וצוות עובדים, אז אני יודעת איך להתמודד עם אנשים קשים, איך להיות אסרטיבית בלי להיות אגרסיבית. הייתי מאוד טובה בתפקיד".
 
להפתעתה הרבה, מידי פעם היא נתקלת באסירים עליהם שמרה והשתחררו מאז, שמגיעים לראות אותה מורידה בגדים. "היו אסירים לשעבר שבאו לראות אותי ואמרו שאני נראית להם מוכרת והם לא יודעים מאיפה", סיפרה דלטור. "פעם גם מנהל הכלא בא לראות אותי כשהופעתי בפאב". לדבריה, הוא דווקא שמח לראות שהיא נהנית מהקריירה החדשה שלה. 
 
 

Laundry day

A post shared by Isabelle Deltore (@isabelledeltore) on