מנתח מסין עורר לאחרונה סערה לאחר שביצע תשעה ניתוחים, בזמן שהיה זקוק בעצמו לניתוח להסרת אפנדציט. המנתח, ליאנג פוקון, לקה בדלקת חריפה בתוספתן שלו וסבל מכאבים קשים, מה שלא מנע ממנו להשלים כמות אדירה של ניתוחים ברצף. הוא הסביר שהחליט להמשיך בניתוחים שתוכננו לו כי המטופלים שלו חשובים יותר. 


המנתח המסור, שעובד במחלקת יולדות וגינקולוגיה, החל לחוש בכאבים בבטנו בשעות הבוקר אבל חשב שהוא בסך הכל קצת מקורר. באותו היום תוכננו לו תשעה ניתוחים, ביניהם שמונה ניתוחי לידה קיסרית וניתוח אחד של לפרוסקופיה לאישה שחולה בסרטן צוואר הרחם, והוא לא רצה לדחות אותם. את הניתוח הראשון עבר בהצלחה, אבל בשני החל להרגיש גרוע עוד יותר וביקש עזרה מקולגה לנתח, כדי שלא יעשה טעויות.

כשהגיע לניתוח השלישי, מצבו התדרדר עוד יותר והוא כבר הבין שלא מדובר בהתקררות אלא במשהו הרבה יותר גרוע. הוא יצא להפסקה וביקש מקולגה שיערוך לו בדיקת CT על בטנו, אך להפתעתו הבדיקה הייתה תקינה.
 


בשל כך, הוא החליט לחזור לחדר הניתוח וביקש זריקת משככי כאבים כדי שיצליח להתרכז, הוא קיבל סך הכל שתי זריקות כאלו במהלך אותו יום. הקולגות שלו סיפרו שסבל מכאבים כה קשים עד שכל חולצתו הייתה ספוגה זיעה. לאחר שסיים את עבודתו, ליאנג נלקח סוף כל סוף בעצמו לחדר הניתוח, ומבדיקות שנערכו לו התברר שהתוספתן שלו התפוצץ במהלך אחד הניתוחים כי חיכה כל כך הרבה שעות. 

בעודו שוכב במיטת בית החולים לאחר הניתוח שעבר, ליאנג סיפר לכלי התקשורת המקומיים שביום הקודם הייתה הפסקת חשמל בבית החולים, לכן ניתוחים רבים נדחו. אבל למרות שהרגיש רע כל שיכול היה לחשוב עליו אותו יום היו המטופלות שלו. "אנחנו הרופאים לא יכולנו להרשות לעצמנו להיות חולים", הסביר.

מסתבר שההקרבה העצמית הזאת עזרה לו, שכן הנהלת בית החולים הייתה מרוצה עד הגג מהתנהלותו ושיבחה אותו על המסירות שלו למטופלות שלו. בתגובה לכך הסביר ליאנג בצניעות, שהוא בסך הכל עשה את עבודתו, וש"חיי המטופלות והבטיחות שלהן תמיד יהיו יותר חשובים". בימים אלו הוא מחלים בבית החולים ומצבו הוגדר כטוב.