אם חשבתם שהדייטים שלכם מזוויעים, כנראה שלא שמעתם על הדייט מהגיהינום שנאלצה לעבור אישה אחת מאוסטרליה. האישה האומללה חשפה לאחרונה איך גבר שהכירה הזמין אותה למסעדה איטלקית, אך במקום להזמין אוכל כמו אדם נורמטיבי הביא אוכל מהבית, כדי שלא יצטרך לשלם על עצמו. בסוף הוא אפילו הצליח לגרום לזה שהיא תשלם גם עליה וגם עליו.

הפגישה הראשונה של ליבי ג'יין צ'רלסטון והדייט שלה, סטיוארט, 35, הייתה שגרתית למדי, והם ישבו לשתות בפאב מקומי. "הסתדרנו והכל נראה מבטיח בהתחלה. הוא גם נראה ממש טוב והיה מאוד נחמד", כתבה בטור לאתר החדשות Nine.com.au, אבל זמן לא רב לאחר מכן החלו להופיע סימני אזהרה, שהיו רק רמז לבאות. "קניתי לנו שתייה ואחר כך שאלתי אם ירצה שנשתה עוד, והוא אמר 'כן, אשמח', אבל לא קם לקנות אז הייתי צריכה לשלם גם על הסיבוב השני". 

היא לא התלהבה מזה, אבל המשיכה עם הדייט שכן באמת נראה שהוא מתעניין בה ושאל אותה הרבה על עבודתה. "הוא בטח מחבב אותי, חשבתי לעצמי". אך ככל שעבר הזמן, העניינים הפכו יותר ויותר הזויים עם סטיוארט, סוכן נדל"ן במקצועו: "הצעתי שנלך לאכול, הוא לא נראה שמח מזה וחשבתי שהוא פשוט לא נהנה בחברתי. בהמשך הבנתי שזה היה יותר בגללו ושהוא פשוט לא רצה להשתמש בארנק שלו".

היא הזמינה פסטה, הוא הוציא אוכל שהביא מהבית. אילוסטרציה: אינגאימג
היא הזמינה פסטה, הוא הוציא אוכל שהביא מהבית. אילוסטרציה: אינגאימג


כשסיימו לשתות, הם הלכו לחפש משהו לאכול ובסוף נכנסו למסעדה בשרית. גם שם דברים נהיו מוזרים, ובעוד ליבי הזמינה קבב, סטיוארט פשוט ישב שם ובהה בה. "שאלתי אותו אם הוא רוצה לאכול והוא אמר שהוא לא רעב, מה שנראה לי מוזר כי הוא רצה לבוא איתי לאכול", הסבירה. "אז פשוט ישבתי שם, מרגישה מטומטמת, ואכלתי לבד קבב מולו. סיימתי את הדייט מיד אחרי זה ונפרדתי ממנו בנימוס. הוא אמר ששימור על קשר והייתי מופתעת שהוא עמד בהבטחתו". 

ביום המחרת הוא הזמין את ליבי למסעדה איטלקית, והיא נענתה בחיוב והחליטה לתת לו עוד הזמנות. הכל התנהל על מי מנוחות, אבל אז המלצרית הגיעה לשאול מה ירצו להזמין: "הזמנתי פסטה עם סלט בצד, אבל כשהמלצרית פנתה אל סטיוארט הוא לא הזמין כלום. כשהיא עזבה את השולחן שאלתי אותו 'רגע, אתה לא אוכל?', הוא לא ענה, אבל מה שהוביל לסוף היחסים בינינו, היה שהוא שלף מהתיק שלו קופסת פלסטיק  של טאפרוור ושם אותה על השולחן, והסביר לי שאין לו הרבה כסף אז הוא הביא אוכל מהבית. לא יכולתי להאמין למה שקרה!"

 "לשמחתה" של ליבי, הוא היה מנומס מספיק וחיכה לה עד שהאוכל שלה הגיע, ואז פתח את הקופסה והחל לאכול את האוכל הביתי שלו. "חיכיתי בקוצר רוח שהערב יגמר, כי לא רק שהוא לא המזין כלום הוא שתה שתי כוסות יין ואני הייתי צריכה לשלם עליהם", סיפרה. אם לא די בכך, כששאלה אותו עוד על עבודתו, סטיוארט פתח את הארנק והוציא כרטיס ביקור, ובתוך הארנק יכלה להבחין בבירור בשטר של 50 דולרים.  "זה היה אחד הדייטים הכי הזויים שהיו לי בחיים, ואני בטוחה שהוא הביא אוכל מהבית לא רק כי לא רצה לשלם על עצמו אלא כי לא רצה לשלם עלי".