סיפור אהבה קיבל תפנית טרגית לאחר שגבר מהודו ירה בעצמו למוות לבקשת האבא של בת הזוג שלו. מהדיווחים עולה שהאב ביקש ממנו להוכיח שהוא באמת אוהב את בתו וראוי להינשא לה, לאחר שניסה להפריד ביניהם ללא הרף. משפחתו ביקשה מהמשטרה לחקור את האב בחשד לעידוד וסיוע בהתאבדות.

אטול לוקהאנד, 30, מבופאל, התכוון לעשות הכל כדי להוכיח את אהבתו לבחירת ליבו, איתה היה 13 שנים, מה שעלה לו לבסוף בחייו. בפוסט מצמרר בפייסבוק, שהעלה חצי שעה לפני הירי, כתב מה שהתבקש לעשות: "אבא שלה ביקש ממני לבוא אליהם הביתה בערב ולירות בעצמי כדי להוכיח שאני אוהב את הבת שלו. אם אשרוד, אמר, הוא ייתן לי להינשא לה. אני כרגע בביתה - קחו אותי מכאן אם אמות, אם אשרוד, אחזור בעצמי". בפוסט הוא גם ציין שהאב התנגד לקשר וניסה לא אחת לגרום להם להיפרד.

רצה להוכיח את אהבתו ושילם על כך בחייו. אטול לוקהאנד
רצה להוכיח את אהבתו ושילם על כך בחייו. אטול לוקהאנד


על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, לוקהאנד הגיע לבית אהובתו סביב תשע חצי בלילה, הוא חיכה מחוץ לביתה וכשיצאה ירה לעצמו בראש. דוד שלה, שהיה ברכבו בחוץ אותה עת הסיע אותו לבית החולים, אך למרבה הצער סיכויי ההישרדות שלו היו קלושים עוד מן ההתחלה.

לוקהאנד הגיע כשמצבו אנוש והרופאים הסבירו למשפחתו שהוא סובל ממוות מוחי ולא ישרוד. זמן לא רב לאחר מכן המשפחה נאלצה לבצע החלטה קשה ואישרה לתרום את איבריו. נכון לעכשיו המשטרה פתחה בחקירה, לבקשת המשפחה, אך בינתיים לא התבצעו מעצרים.