צמד מורות מקליפורניה, שזכו לכינוי "החברות הכי טובות", נעצרו בחשד לאונס וביצוע מין אוראלי בנערים. לפי דיווח של הרשויות בסנטה קלרה, השתיים פיתו את הנערים, בני 15-16, דרך הרשתות החברתיות וקיימו איתם מפגשים בהם ניצלו אותם מינית. טליה סיסקו ,24 וטינה פוראני, 23, נעצרו בחודש שעבר לאחר חקירה ארוכה וממושכת.


על פי הדיווחים בארה"ב, סיסקו ופוראני "השוויצו והתפארו בביצוע המעשים המיניים עם הקטינים ותארו את עצמן כ'סוטות מין שילכו לגיהינום' על מעשיהן". המשטרה הצליחה לאתר מספר קורבנות שלהן ו"אספו ראיות נרחבות וגרפיות על היחסיים המיניים" שלהן איתם, אך החשד הוא כי קיימים קורבנות נוספים. יחד עם זאת, נמסר שהשתיים הכירו את הנערים דרך משפחה וחברים והם אינם תלמידים שלהן.

חברות לפשע. סיסקו ופוראני
חברות לפשע. סיסקו ופוראני


נכון לעכשיו, השתיים נעצרו ונחקרו, כשסיסקו, מורה בתיכון בראנדל מידל וסטודנטית, מואשמת בביצוע מין אוראלי בנערים וקיום יחסים מין אסורים, ובכך שארגנה את המפגשים איתם. היא שוחררה בערבות של 70,000 דולרים. פוראני מואשמת בקיום יחסי מין לא חוקיים עם קטינים וביצוע מין אוראלי, ושוחררה מאז בערבות של 60,00 דולרים. השתיים צפויות להופיע בבית המשפט במהלך השבוע הקרוב.

חשדות שאנסו נערים וביצעו בהם מין אורלי. סיסקו ופוראני
חשדות שאנסו נערים וביצעו בהם מין אורלי. סיסקו ופוראני