אם חשבת שמערכת הרכבות בארץ מקרטעת, כנראה שעוד לא יצא לכם לנסוע ברכבת בהודו. שם, מסתבר, יש עיכובים ושיבושים בתנועת הרכבות כל שני וחמישי ומהסיבות ההזויות ביותר. השבוע למשל מנהל תחנה באוטר פראדש השתכר ונרדם, ויצר בלגן שלם במדינה בה 22 מיליון איש נוסעים ברכבות מידי יום ביומו.



לאחר שרכבות לא קיבלו אור ירוק לצאת ולהיכנס לתחנה, עובדי התחנה ניסו שוב ושוב להתקשר למנהל, דיפ סינגה, אבל לא קיבלו ממנו תשובה. הם החליטו ללכת לבסוף אל המשרד שלו כדי שתנועת הרכבות תחודש, ונחרדו מהמצב בו מצאו אותו. עובד בכיר בתחנת הרכבת סיפר שסינגה "היה שיכור לחלוטין ובקושי הצליח ללכת" וכן לידו היו שתי בקבוקים ריקים של שתייה חריפה. הוא הוסיף שמדובר ב"אירוע חמור מאוד" והנושא נחקר בימים אלו לעומק. מבדיקה רפואית שנערכה לסינגה, באופן לא מפתיע נמצאו בדמו רמות גבוהות מאוד של אלכוהול.



על פי דיווח של "דה הינדו", אותו היום רכבות רבות נאלצו לעצור את נסיעתן ולהמתין זמן רב, לאחר שלא קיבלו אור ירוק מהתחנה. מדובר בתחנה פעילה מאוד בה עוברות מידי יום כמות רבה של רכבות. מעבר לכך, בחרבי המדינה מיליוני אנשים משתמשים בשירותי 9,000 רכבות בכל ימות השבוע.

 
זו לא הפעם הראשונה שמתרחש מקרה הזוי במערכת הרכבות בהודו. באפריל האחרון, עובדים באודישה הושעו לאחר ש-22 קרונות התנתקו מהרכבת ונסעו לאחור לאורך של כ11 קילומטרים. כמו כן, בנובמבר קבוצה של איכרים הודים התעוררו ונחרדו לגלות שהרכבת נוסעת במהירות של של 160 קמ"ש בכיוון הלא נכון

via GIPHY