כלה טרייה מבריטניה חשבה שהיא עומדת לבלות את שארית חייה עם בעלה, עד שהוא נפטר לפתע שמונה ימים לאחר שהתחתנו. כמו כל זוג נשוי טרי, איימי, 33, ולאלן סיסמס, 31, מיהרו אל ירח הדבש החלומי שלהם, אותו העבירו באי האפריקאי קייפ ורדה. הכל התנהל על מי מנוחות, עד ששלושה ימים לאחר מכן אלן החל לחוש ברע.



הוא אמר לאיימי שהוא עייף וצריך לישון והעביר את כל היום בשינה, וכשהתעורר לבסוף מאוחר בלילה החל להקיא ללא הרף ומצבו היה גרוע מתמיד. אחות שבדקה אותו אמרה שנראה לה שזה קלקול קיבה ונתנה לאלן משככי כאבים ותרופה נגד בחילה, והציעה שילכו למרפאה לבדיקות נוספות. אך עד שהם הגיעו למרפאה מצבו של אלן המשיך להתדרדר במהירות שיא, הוא היה חלש לחלוטין והרופאים התקשו לעקוב אחר סימני החיים שלו.



"עמדתי לידו ודיברתי איתו, הוא היה מאוד שקט", סיפרה איימי לכלי התקשורת הבריטיים. "ניסיתי להרגיע אותו וליטפתי לו את המצח, זה כל מה שיכולתי לעשות". גם לא נראה שהיה משהו שהרופאים יכלו לעשות, שכן מצבו רק המשיך להחמיר ככל שעבר הזמן, עד שלבסוף איימי התבקשה לצאת כדי שהרופאים יוכלו לבצע בו פעולות החייאה.

כשבוע לאחר החתונה אלן נפטר באורח פתאומי ללא כל סימני אזהרה. אלן ואיימי
כשבוע לאחר החתונה אלן נפטר באורח פתאומי ללא כל סימני אזהרה. אלן ואיימי



"לא ידעתי מה קורה, התקשרתי לאמי בבכי. אמרתי לה שאלן נכנס עם קלקול קיבה ועכשיו נראה לי שהוא גוסס", נזכרה איימי ברגעי האימה. "שעה אחרי זה מישהו בא אלי וביקש ממני להיכנס לחדר, ואז הבנתי שהוא מת. הם אמרו שהם עשו כל שביכולתם כדי להציל אותו". 
 

בבדיקות שלאחר המוות התגלה אצל אלן, גנן במקצועו, סרטן ריאות בשלבים מתקדמים שהתפשט לכל גופו. זה היה הלם מוחלט עבור איימי, שכן מלבד גידול שפיר במוחו מגיל 19, אלן היה בריא לחלוטין. "לא היו שום סימנים שהעידו שיש לו סרטן. זה היה מחריד. אני לא מבינה איך תוך 12 שעות מצבו הפך מטוב לקריטי, עד שהוא מת".


גם חבריו התקשו לעכל את מותו הפתאומי, והגיעו להלווייתו לחלוק כבוד אחרון למי שכינו "אל הגדול". איימי סיפרה על בעלה ש"היה אדם כל כך שמח וחברותי. הוא ישאיר אחריו חלל גדול". היא הוסיפה שמאז מותו "בכיתי כל כך הרבה עד שנגמרו לי הדמעות".