אף אחד לא אוהב שמפריעים לו לראות טלוויזיה ומי שיגיד שמעולם לא התעצבן כשקרה לו דבר כזה משקר. הכעס גם מובן לחלוטין, אחרי הכל זה המפלט שלנו מהמציאות, ואחד מרגעי הנחת היחידים שלנו בסופו של יום ארוך ומפרך. אבל בעוד רובינו מסתפקים במילים בלבד, או ב"שששששש" ארוך ואימתני, צעירה מלקסיקון, צפון קרוליינה לקחה את זה צעד רחוק מידי, ותקפה בשל כך את את בן זוגה.



על פי הדיווחים המקומיים, אבי ניקולס סונדרס, 21, נעצרה בחשד שפגעה פיזית בחבר שלה ברנדון קודי ניקולס מקדואל, 29, בדירתם המשותפת. האירוע התרחש כשאבי צפתה בטלוויזיה במיטה, כשלפתע קודי נכנס והעביר לה ערוץ. סונדרס התעצבנה, זינקה עליו ונשכה אותו בצווארו, בזרועו הימנית ובזרועו השמאלית, והכתה אותו בחזהו.



כשהמשטרה הגיעה למקום, מקדאול סיפר להם מה קרה, כשעל גופו השוטרים הבחינו בסימני אלימות שהתאימו לגרסתו. על חזהו היו סימנים אדומים, היכן שסונדרס היכתה אותו, ועל זרועותיו וצווארו היו סימני נשיכה בסימני. 



בימים אלו סונדרס נמצאת במעצר בכלא של מחוז דייוידסון והחקירה נמצאת בעיצומה. למרבה הצער, לא ידוע בשלב זה באיזו תוכנית או סדרה היא צפתה כשבן הזוג החליף ערוץ. אולי אם זו הייתה סדרה שווה סונדרס תקבל עונש מופחת?



נשכה את בן הזוג בצוואר ובגופו כי העביר לה ערוץ. אבי ניקול סונדרס
נשכה את בן הזוג בצוואר ובגופו כי העביר לה ערוץ. אבי ניקול סונדרס