אין אדם בעולם שלא קרה לו לפחות פעם אחת שנכנס למכונית, התיישב במושב הנוסע ונחרד לגלות שנכנס למכונית הלא נכונה. אבל בעוד מדובר בחוויה מביכה למדי, היא לא מתעלה על מי שנכנס בטעות לרכב הלא נכון ונסע בו במשך שבועיים. זה נשמע הזוי אך זה קרה לאחרונה לאישה אחת מקנדה, שאפילו כמעט הואשמה על כך בגנבה.


בגלל שמדובר בסיפור כל כך מצחיק ומוזר, משטרת אונטריו החליטה לפרסם אותו בדף הפייסבוק שלה. על פי הפוסט שהעלתה המשטרה, אותה אישה מעופפת שכרה מכונית ניסן סנטרה שחורה ונסעה איתה לסניף של וולמארט. כשיצאה משם וחזרה לחניון, היא נכנסה למה שחשבה שהוא הרכב ששכרה, התניעה ללא קושי ונסעה הביתה.
 
במקביל, כשהיא לא מודעת לזה כלל, קיבלו במשטרה דיווח על רכב שנגנב מאותו חניון בדיוק. בעלי הרכב סיפר שערך קניות וכשיצא חזרה לחניון נחרד לגלות שהרכב שלו איננו. "במשך שבועיים האישה נסעה ברכב והמשיכה בפעילויות היומיומיות הרגילות שלה", נכתב בפוסט. היא גילתה את הטעות שעשתה רק כשחזרה לסוכנות ממנה השכירה את המכונית ונתנה למנהל את המפתחות: "היא דיברה איתו והתלוננה על כך שהמכונית הייתה מאוד מוזנחת מבפנים, ושגם היו בתוכה שתי מקלות גולף". המנהל הסתכל על המפתחות מבולבל, ושאל אותה מאיפה הם, שכן אלו היו מפתחות לניסן אינפיניטי, לא לניסן סנטרה.

השניים החליטו לבדוק את הנושא לעומק ונסעו למגרש החניה של וולמרט, וכשהגיעו האישה נדהמה לגלות שם את הרכב השכור שלה. היא מיהרה ליצור קשר עם המשטרה, וכשהיא "מבולבלת ונבוכה" ממעשיה הסבירה להם מה קרה. למזלה הרב היא לא הואשמה בגנבה ונאלצה רק לחיות עם מבוכה מאוד גדולה. אומנם לסיפור הזה היה סוף טוב והרכב הוחזר לבעליו, אך המשטרה ראתה בזה הזדמנות להזהיר נהגים לא להשאיר מפתחות אלקטרוניים ברכב בלי השגחה.
 
 

via GIPHY