טרגדיה בטקסס. ילדה בת 10 התחשמלה למוות בזמן שניסתה להציל שני את גורי החתולים שלה שהיו מאחורי מייבש כביסה בביתה. בימים אלו, משטרת ניו בוסטון בודקת את החיווט בבית של הילדה, גרינלי מארי, שם היא ומשפחתה מתגוררים קצת מעל שנה, כדי להבין מה הוביל לתאונה המחרידה הזו. אומנם ידוע שהמשפחה התלוננה על בעיות חשמל בבית בעבר, אך מפקד משטרת ניו בוסטון, גארי מק'קרי, טען ש"זה עדיין מוקדם מידי להטיל אשמה ואחריות עוד לפני שהחקירה הסתיימה".

בני משפחתה מוכי הצער של גרינלי כתבו בפוסט בפייסבוק על הילדה המדהימה שאיבדו. "היא הייתה כמו קרן אור בעולם הזה וכל מי שפגש אותה לא היה יכול שלא להתאהב בה. היא אהבה את החתולים שלה והייתה מוכנה לעשות הכל למענם". הם סיפרו שגרינלי אהבה חיות יותר מכל דבר אחר בעולם וחלמה להקדיש עבורם את חייה: "בגיל 10 הייתה לה יותר חמלה מזו שתהיה לרוב האנשים במשך חיים שלמים, עבור כל היצורים החיים. כל חייה היא אהבה לעזור לאלו שמזלם לא שפר עליהם, וחלמה להיות וטרינרית כשתהיה גדולה כדי לעזור ולהציל עוד בעלי חיים". 

לסיכום הזכירו להורים באשר הם: "בבקשה תחבקו את הילדים שלכם חזק, כי אי אפשר לדעת מה יקרה מחר. הנחמה שלנו היא שהיא בגן עדן מקבלת אהבה מכל החיות שתמיד אהבה בכל ליבה". בשל אהבתה הרבה לבעלי חיים, בני משפחתה הקימו בשמה של גרינלי דף "גו פונד מי", שכל תרומותיו יועברו להמשך הצלת בעלי חיים בניו בוסטון. 
 

רצתה להקדיש את כל חייה להצלת בעלי חיים. גרינלי מארי
רצתה להקדיש את כל חייה להצלת בעלי חיים. גרינלי מארי