אין אדם בעולם שלא יודע שנהיגה בשכרות היא מסוכנת ובמקרים רבים עלולה להסתיים בפגיעה קשה ובמוות. אבל זה לא מונע מרבים להמשיך לשתות ולשבת על ההגה, במחשבה שלא יתפסו. כשזה כן קורה, יש לא מעט תירוצים שאנשים ממציאים כדי שלא יעצרו אותם, כשכל תירוץ מטופש יותר מקודמו. אך אף אחד מהם לא יכול להתעלות על זה של גבר אחד מוורו ביץ, פלורידה, שטען שלא שתה בזמן הנהיגה, אלא חיכה עד שעצר באור אדום כדי לקחת שלוק מהוויסקי. 


זה נשמע כמו בדיחה, אבל זה בדיוק מה שאמר השבוע ארל גוסטבה סטיבנס, 69, כשנתפס נוהג כשהוא שיכור לחלוטין. על פי דיווח של  ה-"ניו יורק פוסט", שוטרים הגיעו למקום בשל דיווח על תאונה, לאחר שסטיבנס שנתקע ברכב של אישה שנסעה לפניו. השוטרים סיפרו בהמשך שהוא הסריח מאלכוהול, דיבר בצורה לא ברורה ועיניו היו מזוגגות. אם לא די בזה, במושב לצדו היה בקבוק פתוח של בורבון "ג'ים בים".

למרות שזה היה מובן מאליו, השוטרים שאלו אותו בכל זאת אם הוא שתה. על זה ענה סטיבנס: "לא שתיתי בזמן שהרכב היה בתנועה, רק כשעצרתי ברמזור או בתמרור עצור". באופן לא מפתיע, הוא נכשל בכל בדיקת שכרות שעבר וכן רמת האלכוהול בדמו הייתה כפולה מזו המותרת בחוק לנהגים. כשנשאל איך הוא מרגיש ענה "אני מרגיש מצוין", אבל כנראה שהתחושה הזאת השתנה לאחר שהוא נעצר על נהיגה בשכרות. בתחנת המשטרה, הודה סטיבנס כי יש לו עבירות קודמות של נהיגה בשכרות.