גבר אומלל מניו ג'רזי גילה שהקלישאה לפיה צרות מגיעות בצרורות היא נכונה לחלוטין, לאחר שביום אחד הבין שאשתו בוגדת בו ושהיא מתה. הכל החל כשקאהלי ג'ונסון חזר לילה אחד לביתו, והריח ריח חזק של חמצן חד חמצני מגיע מהחניה. הוא מיהר למקום ולתדהמתו, כשפתח את הדלת, ראה על הרצפה גבר עירום שלא הכיר. אך בזאת לא הסתיימה הסאגה, אלא רק החלה מבחינתו. כאשר הרים את ראשו, הוא מצא את אשתו, טאמיקה, בת ה-41, כשהיא עירומה כביום היוולדה.

ג'ונסון סיפר שלא טרח להקשר לאמבולנס כי ידע שכבר מאוחר מידי. "התקשרתי רק למשטרה כי עם כמות הפחמן באוויר ידעתי שהם מתים", הסביר. המשטרה פתחה בחקירה לפי הנהלים, למרות שכל הראיות בשלב זה מצביעות על כך שמדובר בתאונה. השניים ככל הנראה נחנקו למוות מפחמן חד חמצני בזמן שקיימו יחסי מין, בגלל שהשאירו את המנוע עובד זמן רב בחניה שהייתה אטומה לחלוטין.
 
על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, הגבר איתו נמצאה טאמיקה הוא מכונאי הרכב שלה, ולפי החשד היא קיימה איתו יחסי מין כאמצעי תשלום עבור שרותיו. בעודם עסוקים בסקס לוהט הם ככל הנראה לא שמו לב לכמות הפחמן שהצטבר באוויר, עד שלפתע איבדו הכרה ומתו. "בעיקרון היא מתה בגלל שאיפת פחמן דו חמצני", הסביר ג'ונסון. "אין לנו אזעקה, אם הייתה לנו אנשים היו שמים לב למה שהתרחש". 
 

מתה בזמן הסקס עם המאהב. טאמיקה ג'ונסון
מתה בזמן הסקס עם המאהב. טאמיקה ג'ונסון