אחים תמיד יריבו וילחמו על תשומת לב הוריהם - זה נורמלי לחלוטין ובלתי נמנע. אבל גם אם הם אומרים שהם היו רוצים שאחיהם ייעלמו, הם בדרך כלל לא מתכוונים לזה וגם לא היו מנסים לגרום לזה לקרות. בדיוק בגלל זה, השוטרים בקנטאקי הייתה בהלם  מוחלט, כשנקראו לעצור ילדה בת 12 שניסתה להרעיל למוות את אחיה.



על פי משרד השריף של מחוז כריסטיאן, האם התקשרה אליהם וכשהגיעו סיפרה שעברה על הודעות הסקייפ של ביתה, וראתה שהיא כתבה לגבר מטקסס שהיא הולכת להרעיל את אחיה הקטן עם חומר ניקוי כדי "להיפטר ממנו". זמן לא רב לאחר מכן, האח בן הארבע החל לחוש ברע. והאם התעמתה עם בתה וזו הודתה במעשיה.

במהלך חקירתה, שהתנהלה בנוכחות האם, היא סיפרה ששמה חומר ניקוי במי השתייה של אחיה והכריחה אותו לשתות את זה. כשנשאלה למה, "היא אמרה שעשתה זאת כי הרגישה שאימה אוהבת יותר את אחיה וגם כי הוא מעצבן אותה". מאחר בקנטקי אין אישום בניסיון לרצח, הילדה הואשמה ברצח ונלקחה לאבחון פסיכיאטרי.

בהתאם לתוצאות, יוחלט אם להקל באישומים ואם היא תשלח לכלא או לא. "ברור שזה לא משהו נורמלי", הסביר כריס מילר, מפקד המשטרה של מחוז כריסטיאן. "זה נורמלי שאחים ואחיות רבים או לא מסכימים. אבל זו ממש לא התנהגות נורמטיבית שמצפים מילדים בגיל כזה". באשר לאחיה, על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, הוא אושפז בבית החולים וסובל מפציעות פנימיות, אך צפוי להחלמה מלאה.