אך אחד לא אוהב כשמפריעים לו בדיוק ברגע אינטימי עם בן או בת הזוג, לא רק בני אדם אלא כל יצור חי באשר הוא. אבל בעוד אנחנו יכולים לדאוג שמשהו כזה לא יקרה, זה לא בדיוק אפשרי כשאתה יצור קטן וחסר אונים, שנאלץ לעשות את זה באוויר הפתוח וחשוף לכל סכנה באשר היא. זה בדיוק מה שגילו לאחרונה צמד צפרדעים אומללות, שהבילוי הרומנטי שלהם נקטע כשזוחל מגודל נדחף ביניהם בדיוק באמצע הסקס.

לשמחתנו הרבה קיים תיעוד מהתקרית ההזויה, שצולמה בעיר טביליסי, גיאורגיה בידי קטיה פבלובה. בסרטון, ניתן לראות נחש מורעב וסוטה דוחף את ראשו בין שתי הצפרדעים, בעודן עושות את זה בלהט ותשוקה. "הזכר היה ממש באמצע כשהנחש הגיע והחל לטרוף את בת זוגו", הסבירה קטיה. "הזכר סרב לעזוב את אחיזתו מבת הזוג וניסה לאחוז בצמחיה במים כדי לעצור בעדו". אבל כפי שניתן לראות זה לא ממש עזר לו, וזו הפכה במהרה לארוחת צהריים פורייה במיוחד.

למרות הרחמים על הצפרדעים החביבות, קטיה הודתה ש"שמחתי מאוד שהייתי עדה לאירוע כזה". לדבריה, בהתחלה היא לא ממש הבינה על מה היא מסתכלת ורק ראתה "שתי הצפרדעים זזות על פני המים בצורה מאוד לא טבעית, הייתי מבולבלת עד שהבנתי שזה בעצם נחש שמזיז אותם". באשר לבן הזוג, בשלב זה לא ברור אם הוא הפך גם כן לארוחת צהריים או שהלך לחפש לו פרטנרית חדשה לסקס.

הרגע הדרמטי בו הנחש מתחיל לאכול את בת הזוג של הצפרדע



הנחש לא מוותר על הארוחה העסיסית שלו ובולס את בת הזוג.



צפו סרטון מהאירוע ההזוי: הנחש נדחף בין שתי צפרדעים ומפריע להן באמצע הסקס