אין כמעט אדם בעולם שלא חולם יום אחד לגלות שהדוד שלו מאמריקה הוריש לו המון המון כסף או שהוא זכה בלוטו ועכשיו הוא עשיר כקורח. עבור צעירה אחת מבוסטון החלום הזה התגשם, גם אם לעשר דקות בלבד, לאחר שטעות טכנית של הבנק שלה הפכה אותה למיליונרית בין לילה. אלן פלמינג בת ה-26, קיבלה יום אחד שיחה מפתיעה במיוחד מהבנק שלה בה נאמר לה שהופקד בחשבון שלה סכום די גדול של כסף.



היא כמובן מיהרה לבדוק זאת ונכנסה לאפליקציה של הבנק, ונדהמה ממה שראתה -  בחשבון הבנק שפתחה לא מזמן ובו היו רק 50 דולרים, היו כעת 1.1 מיליון דולרים. פלמינג מיד הבינה שמדובר בטעות, אבל הודתה שהשתעשעה במחשבה של מה היה קורה לו הייתה משתמשת בכסף. היא סיפרה ל"בוסטון גלובס": "חשבתי לעצמי 'וואו, זה היה יכול להיות ממש מגניב'. הייתי מתפטרת, עושה מה שאני רוצה, משלמת הלוואות. צריך לקחת כל הזדמנות שנותנים לך. אבל זאת נראתה לי כמו הזדמנות שעלולה להכניס אותי לכלא, אז זה לא נראה לי שווה את זה".

 
כדי לא להסתבך בצרות ולהיות אזרחית טובה, היא יצרה מיד קשר עם הבנק וסיפרה להם על הטעות שנעשתה. החלק הכואב בסיפור? מלבד זאת שהכסף לא שלה, בבנק הסבירו לה שהוא יועד לאלן פלמינג אחרת: "אי שם יש אלן פלמינג, שחיה בעולם מקביל בפלורידה", צייצה בטוויטר, ואף העלתה לשם צילום מסך של הזכייה הרגעית שלה, ובה הביעה את צערה על שנאלצה להחזיר הכל: "הייתי עשירה למשך עשר דקות, ואני יכולה להגיד לכם שהחיים היו טובים יותר. להיות מיליונרית היה בגדר חלום שהתגשם. אני מאוד עצובה שאיבדתי את הכסף שלי".