בדרך כלל נהוג לדבר על האלימות במגרשי הכדורגל, כשמרבית האשמה מוטלת על האוהדים. אבל מה שרבים שוכחים הוא שהוצאת האגרסיות ממשיכה גם מחוץ למגרשים ומגיעה גם מצד השחקנים עצמם. זה בדיוק מה שקרה השבוע בבואנוס איירס, כששחקן כדורגל נעצר על רצח שחקן אחר, במהלך תגרה מחוץ לבר. האירוע המחריד אף תועד במצלמות אבטחה במקום.


על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארגנטינה, החלוץ נהואל אוביידו בן 28 בילה באותו הפאב בו היה גם השוער פקונדו אספינולה 25, במחוז הרלינגהם בבירה הארגנטינאית. השניים שהו שם בנפרד עם חבריהם עד השעה שש וחצי בבוקר, וכשיצאו מהמקום פרצה בין שתי הקבוצות קטטה אלימה. בשלב כלשהו, אספינולה נדקר בחזהו ומת זמן קצר לאחר מכן. אוביידן בינתיים מיהר להימלט מהמקום ברכבו יחד עם חבר.
 
למרבה המזל, האזור מרושת במצלמות אבטחה, מה שעזר לשוטרים להבין במהירות מי היו המעורבים באירוע המצמרר. אוביידן והחבר אותרו במהרה, והשוטרים הבחינו שהרכב בו נסעו היה מלא בכתמי דם. כלי הרצח נמצא גם הוא במרחק 15 רחובות מהמקום בו נדקר אספינולה. השניים נעצרו, כשהחשוד העיקרי ברצח אספינולה הוא כאמור אוביידן.

קטטה מחוץ לפאב הסתיימה ברצח. צילום מסך דרך יוטיוב
קטטה מחוץ לפאב הסתיימה ברצח. צילום מסך דרך יוטיוב

 
זו אומנם לא הפעם הראשונה שאוביידן, שחקן סן טלמו מהליגה הרביעית בארגנטינה נעצר, אך זה בהחלט האישום החמור ביותר נגדו. ב-2011 הוא נעצר על שלקח חלק בשוד חנות תכשיטים, ושנתיים לאחר מכן הואשם בגנבת נשק של שוטר. על שני הפשעים הללו ריצה עונשי מעצר קצרים בכלא ויצא לחופשי ב-2016. למרבה האבסורד, לאחר שיחרורו אמר בראיון: "בית כלא זה המקום הגרוע ביותר עלי אדמות. אני לא רוצה לחזור לשם לעולם". 

השוער לשעבר שנרצח, אספינולה, שיחק בעבר בקבוצות הנוער של ריבר פלייט ולאנוס, ולאחר מכן שימש כשוער בקבוצת הבוגרים אלמגרו. בשנה שעברה הוא עבר לאתלטיקו אורוגוואי מהליגה הרביעית, עד והפך לאחרונה לשחקן חופשי.