אין תחושה מעיקה יותר שידועה לאנושות מזו שאנחנו צריכים להתפנות בדחיפות אבל אין לנו אפשרות לעשות זאת. אבל למרבה הצער, בגלל שאנחנו אנשים מבוגרים, אנחנו מתאפקים וגם משתדלים להסתיר את המצוקה הרבה בה אנחנו נמצאים. כמובן שיש מי שעוד לא הפנימו את זה שהם כבר לא ילדים, מה שגורם להם להתנהג בצורה ממש מביכה במקרים כאלו, וגם מסבכת אותם עם הרשויות. 


מקרה ביזארי כזה התרחש השבוע במהלך טיסה של "וויז אייר" מוורשה ללונדון, כשאחת הנוסעות החליטה להטיל את מימיה על הרצפה, לעיני הנוסעים ואנשי הצוות ההמומים. על פי הדיווחים בכלי התקשורת בבריטניה, זה קרה לאחר שנאמר לה שזה לא אפשרי להשתמש בשירותים בגלל שהמטוס מתכונן לנחיתה. למשמע התשובה הזו, האישה החליטה שהיא תתפנה ויהי מה, גם אם זה לא היה בתוך שירותים מסודרים.

בתיעוד מהאירוע אפשר לראות אותה כורעת על רצפת המטוס, באזור בו מכינים את האוכל לנוסעים, ומשתינה עליה. בעודה יושבת בתוך שלולית השתן של עצמה היא גם החליטה שזה זמן טוב לנהל שיחה בסמארטפון. "אתה חייב לעזור לי לפני הנחיתה. אני משתינה על המטוס", היא אמרה למישהו מעברו השני של הקו. "שאלתי את הצוות אם אוכל להשתמש בשירותים, אבל הם אמרו שזה לא אפשרי כרגע. אז אני משתינה על הרצפה ממש מולם. המשטרה בדרך כי הם טוענים שזה הכל באשמתי".


בעודה מדברת בסמארטפון ומשתינה להנאתה, זוג צעיר שחזה בזוועה צעק לעברה: "את רצינית?? זה דוחה! את אישה מבוגרת". לזה היא השיבה ש"כן אני יודעת, אבל ביקשתי מהם". בתגובה הם שאלו אותה: "אז את חושבת שזה בסדר להשתין על הרצפה?". הסרטון המטריד עורר סערה בבריטניה והועלה לדף פייסבוק בו עושים שיימינג לנוסעים איומים. התגובות הזועמות כמובן לא איחרו להגיע, כשאחד הגולשים כתב: "תתנהגי כמו בן אדם מבוגר ותתאפקי עד שתגיעי לטרמינל!". גולש אחר תהה "איך היא חשבה שהיא תוכל לנהל שיחת חולין בטלפון בעודה משתינה על הרצפה? אלוהים אדירים".

דובר של חברת טיסות הלואו קוסט ההונגרית מיהר להביע את הזעזוע של החברה מהתקרית: "נוסעת בטיסה התפרעה במטוס במהלך הנחיתה, והתעלמה מהנחיות הצוות. המטוס היה בהכנות לנחיתה, ולכן לא היה ניתן להשתמש בשירותים. זה הליך סטנדרטי". לדבריו, הצוות עשה מה שהיה אמור לעשות בסיטואציה כזו ויצר קשר עם הרשויות. "כתוצאה מכך, התנהגות הנוסעת הפכה אגרסיבית ופוגענית כלפי הצוות", הסביר. "הבטיחות היא בראש סדר החשיבות שלנו ויש לנו אפס סובלנות כלפי להתנהגות פרועה כזו. זה כעת בטיפול של המשטרה".