אם אי פעם יצא לכם להגיע לאחד מארמונות המלוכה באנגליה, מה שאסור לכם לעשות לעולם, אבל לעולם, זה לעצבן את שומרי המלכה - אתם תפסידו. תמיד. תיירת מעיקה אחת גילתה זאת לאחרונה בדרך הקשה, כשהגיעה לצפות בהחלפת משמר המלכה בטירת וינדזור והחליטה להפריע לשומרים.


כפי שניתן לראות מתיעוד משעשע מהאירוע, היא עברה לצד השני של החבל בו אסור להיות, ועמדה בדרכו של אחד השומרים שהיה בעיצומו של הטקס וצעד לעברה. מאחר והתפקיד שלו הוא לצעוד בקו ישר ויהי מה, זה בדיוק מה שהוא עשה והוא לא התכוון לתת לאף תיירת מעצבנת להפריע לו. בסרטון ניתן לראות אותו מתקרב לעברה במהירות ודוחף אותה הצידה בכוח. התיירת נותרה המומה ונבוכה, ולמזלה הרב היא לא נפלה, מה שהיה יכול להיות מבייש עוד יותר.
  
 
החלפת משמר המלכה נחשב לאחת האטרקציות הכי נחשקות באנגליה ומדי שנה מגיעים לצפות בו מיליוני תיירים. אך לא אחת נדמה שרבים שוכחים שאחרי הכל מדובר בחיילים לכל דבר, ותפקידם הוא לשמור על ארמונות המלוכה. דובר של משרד הביטחון הבריטי הגיב על האירוע הביזארי: "משמר המלוכה גאה להגן על הוד מלכותה, וחש כבוד רב שאנשים מכל העולם באים לצפות בו. החבלים נמצאים שם כדי להגן הן על הציבור והן על חיילינו. בבקשה הישארו מאחוריהם".
 

via GIPHY