כולנו יודעים שחטיפים מלוחים זה מאוד לא בריא, ושעדיף לאכול מהם כמה שפחות אם מתחשק לנו לא להזיק לגוף שלנו. אבל ידיעה לחוד ומציאות לחוד, בפועל כשפותחים שקית צ'יפס, פשוט אי אפשר להפסיק לאכול את זה. אי לכך, זה בוודאי לא יפתיע אף אחד שיש הרבה אנשים שמתמכרים אליהם, ורבים אף סובלים כתוצאה מכך מהשמנה ובעיות בריאותיות. 

זה בדיוק שקרה לאחרונה לנערה בת 17 מממפיס, טנסי, שנאלצה לעבור ניתוח חירום בשל אהבתה הרבה לצ'יפסים הממכרים. אמה של הנערה, רנה קרייג, חשפה לאחרונה בראיון לכלי התקשורת את האירוע הקשה, והסבירה איך לא הצליחה להגיד 'לא' לבתה, שביקשה כל הזמן שתקנה לה צ'יטוס ודוריטוס.

לדבריה של קרייג, היא הייתה קונה לביתה כארבע שקיות גדולות בשבוע ואלו היו מתחסלות במהירות שיא. "היא מאוד אוהבת אותם. כל פעם שהייתי יוצאת היא הייתה אומרת 'תקני לי חטיפים", סיפרה קרייג לחדשות WREG-TV. "רציתי לשמח אותה, אז תמיד קניתי. היא הייתה אוכלת שקיות גדולות וגם לוקחת אותם איתה לבית הספר". 

WREG-TV רנה קרייג וביתה. צילום מסף: חדשות
WREG-TV רנה קרייג וביתה. צילום מסף: חדשות


לכאורה לא נראה שההתמכרות הזו גורמת לה לבעיות כלשהן, עד שיום אחד הנערה החלה לסבול מכאבי בטן קשים. לאחר שהסימפטומים רק הלכו והחמירו, היא הובהלה לבית חולים ונאלצה לעבור ניתוח להסרת כיס המרה שלה. "הופתעתי שבתי חלתה כל כך", סיפרה קרייג. "כשהיא נאלצה לעבור ניתוח, ידעתי שאני חייבת לספר על זה לכולם". לדבריה, הרופאים אמרו לה שכמות החטיפים שאכלה בתה ככל הנראה גרמו למצבה. אחד הרופאים שטיפלו בה, ד"ר קארי קנונדר, סיפר ש"אנחנו רואים הרבה מקרים כאלו כתוצאה מאכילת חטיפים".


כעת, קרייג מקווה שהמקרה שלה יגרום לאחרים להבין את הסכנה שבאכילה מופרזת של חטיפים מלוחים. היא שיתפה סרטון בפייסבוק בו היא מספרת מה קרה לבתה, והפצירה בחובבי הצ'יפסים באשר הם להגביל את הכמות שהם אוכלים. בעקבות פרסום המקרה, דובר של אחת מחברות החטיפים מסר בתגובה: "אנחנו מבטיחים לכם שזה בטוח לאכילה, אבל כדאי לצרוך זאת בצורה מתונה כחלק מדיאטה מאוזנת".