יש בעולם הרבה מאוד יצורים מוזרים, שכשנתקלים בהם אפשר רק לתהות אם אמא טבע הייתה שיכורה כשיצרה אותם. קחו לדוגמה את הדג ההזוי הזה שמצאה ילדה בת 11 מאוקלהומה, שנראה כאילו גנב שיניים תותבות מאזרח ותיק שנקלע למקום. הילדה, קנדי סמית', תפסה את היצור המשונה בזמן שדגה עם סבא וסבתא שלה באגם פורט קוב, כ-88 ק"ג דרומית מערבית לאוקלהומה סיטי. 

לפני שהספיקה לראות את פיו, סמית' סיפרה שהייתה "ממש נרגשת" על שבכלל הצליחה לדוג דג בעצמה. אבל אז חטפה את שוק חייה כשלפתע הוא נשך את סבתא שלה, מה שהוביל לגילוי ממש מטריד. "הייתי מבולבלת כי אני יודעת שלרוב הדגים אין שיניים", הסבירה הילדה ההמומה. "זה היה מוזר, והעובדה שהשיניים שלו היו כמו של בני אדם הפכה את זה לביזארי עוד יותר".
 
הייתה בהלם כשראתה שיש לו שיניים. סמית' והדג, דרך פייסבוק
הייתה בהלם כשראתה שיש לו שיניים. סמית' והדג, דרך פייסבוק


על פי עובד של שמורת Oklahoma Game Wardens, טיילור האוזר, הדג הוא מסוג פאקו, קרוב משפחה של הפיראנה האימתנית. גופו, שמוגדר כדמוי חבית, יכול להגיע למשקל של עד 22 ק"ג. במקרה זה, סמית' תפסה אחד קטן יחסית ששוקל כחצי ק"ג, ואנחנו יכולים רק לנחש שרוב המשקל הוא בשיניים שלו. לדעתו של האוזר, הדג ככל הנראה נקנה כחיית מחמד, אבל כשהפך גדול מידי לאקווריום שוחרר לאגם.
 
בניגוד לקרוב משפחתו הפיראנה, דג הפאקו הוא בדרך כלל צימחוני ואוכל פירות וגרגרים שנופלים למים. כשאין לו ברירה והוא לא מוצא משהו אחר, הוא ניזון גם מדגים זעירים ומחסרי חוליות. הפאקו חי במים מתוקים במספר מדינות בדרום אמריקה, ולרוב אפשר למצוא אותו בנהרות ונחלים. מאחר שהוא נחשב למין פולשני שעלול לפגוע במערכת האקולוגית המקומית, במקרה זה החליטו עובדי השמורה להמית אותו. חבל, סמית' הייתה יכולה לאמץ אותו כחיית מחמד!

והנה מבט מקרוב על דג פאקו אחר, שצריך במהירות ללכת לשיננית



ואחד מפלצתי במיוחד, שגורם לדג שתפסה סמית' להראות ממש קטן





וואו, אילו שיניים!