יש הרבה מקרים אבסורדיים בהיסטוריה של האנושות, וזה שהתרחש לאחרונה בבוקאראמנגה, קולומביה, הוא בהחלט אחד מהם. בית מלון "לפי שעה" (שנועד לסקס ובגידות) ספג ביקורת חריפה מפי לקוחותיו, על שעזר לבעל לא נאמן להסתתר מפני אשתו. המלון גם עשה במקרה שימוש כדי לקדם את עצמו וכך בעצם חשף את הגבר הלא נאמן במערומיו.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, הבעל שהה במלון המפוקפק Motel Palmeiras עם הפילגש שלו, כשלפתע קיבל טלפון מהעובדים שאשתו מסתתרת בשיחים מחוץ לבניין כדי להתעמת איתו. כשהוא מת מפחד מפניה, הוא החליט לא לצאת לדבר איתה והתחנן בפני צוות המלון שיעזרו לו לו.



אלו שמחו לסייע והציעו לו שלוש אופציות: האופציה הראשונה היא שהוא יתחזה לעובד מלון וכך יעבור על פני אשתו (סיכוי גבוה לכישלון), השנייה היא שהם יבריחו אותו למונית בלי שהיא תשים לב (סיכון בינוני), והאופציה השלישית היא שהם יעזרו לו להתחבא במלון עד שאשתו תעזוב (סיכון נמוך).

האישה מסתתרת בשיחים מול המלון. צילום: טוויטר
האישה מסתתרת בשיחים מול המלון. צילום: טוויטר


באופן לא מפתיע, הגבר בחר באופציה השלישית והתחבא בבית המלון עד שהשטח היה פנוי. לאחר שעות רבות שחיכתה בחוץ, אשתו עזבה את המקום לבסוף, אך הצוות הציע לו לחכות עוד קצת כדי לוודא שהיא באמת לא בסביבה. הם סרקו את האזור וכשלא ראו אותה אישרו לו שבטוח לצאת.

יתכן שהכול היה יכול להסתיים בצורה טובה, אם בית המלון לא היה בוחר לפרסם את האירוע. בפוסט בפייסבוק, צוות המלון התפאר על שעזר לגבר לצלוח בשלום ביקור פתע מאשתו, לצד פרסום תמונות וסרטון שלה מחכה בחוץ. הם אומנם ציפו לביקורת אוהדת אבל במקום זאת דווקא חטפו ביקורת קשה מצד הגולשים.

רבים מעוקביו כעסו על כך שהמלון השתמש במקרה כדי לקדם את עצמו וגם השפיל תוך כדי את האישה האומללה. כמו כן, הם מיהרו להסביר להם שהחטיאו את המטרה, כי הפוסט שלהם בעצם הוכיח לאשה שהבעל שלה אכן שהה שם עם הפילגש שלו. בפוסט שלהם, הצוות כתב למרב האבסורד "אצלנו, הסוף הוא תמיד סוף טוב". לא בטוח שהמעורבים בפרשה יסכימו עם זה.

האישה הנבגדת מחכה לבעלה מחוץ למלון. צילום: טוויטר
האישה הנבגדת מחכה לבעלה מחוץ למלון. צילום: טוויטר


  האישה מתחבאת בשיחים מחוץ למלון: