סביר להניח שאין אדם בעולם שאוהב לצאת לדייטים, זה פשוט משהו שאנחנו מבינים שצריך לעשות אם אנחנו רוצים להכיר בני זוג. אך בעוד רבים חוששים שיהיה להם מביך בדייט או שיפגשו מישהו ממש לא לטעמם, אף אחד לא עוצר לחשוב שזה גם עלול להיות מסוכן. למרבה הצער, צעיר בן 25 ממלבורן, אוסטרליה, למד זאת לאחרונה בדרך הקשה, לאחר שיצא לדייט ממנו לא יצא בחיים.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת באוסטרליה, הצעיר, מאולין רתוד, הכיר את הדייט שלו בת ה-19 דרך אפליקציית הכרויות, והם קבעו להיפגש בביתה. רתוד הגיע אליה סביב תשע בערב בשבוע שעבר, אך כמה שעות לאחר מכן הוא נמצא שם בידי צוותי חירום כשהוא פצוע קשה. הוא הובהל לבית החולים במצב קריטי, ומת זמן קצר לאחר מכן. 



הגיע לביתה של הדייט ונפצע באורח קשה. צילום: פייסבוק
הגיע לביתה של הדייט ונפצע באורח קשה. צילום: פייסבוק

 

מה שקרה בין הרגע שהגיע עד לרגע בו נמצא עדיין לא הותר לפרסום, והחקירה נמצאת כעת בעיצומה. על פי דיווח של "דה אייג'" האוסטרלי, הנערה נעצרה באשמת פציעה חמורה מכוונת, אך משערים שבהמשך יוחמרו האישומים נגדה והיא תואשם בהרג או אפילו רצח. מדובר במקרה מאוד מוזר ומסתורי, שמעט מאוד פרטים נחשפו עליו לציבור. כך למשל, ידוע שהצעירה מתגוררת בבית בבעלות של שירותי הבריאות והרווחה, אבל לא ידוע ממה היא סובלת. שכניה סיפרו שהמשטרה ומטפלים משירותי הבריאות והרווחה הגיעו לביתה לעיתים קרובות, אבל לא ציינו מדוע.
 
אהב את אוסטרליה ושמח שעבר לגור בה. צילום: פייסבוק
אהב את אוסטרליה ושמח שעבר לגור בה. צילום: פייסבוק

חבריו של רתוד סיפרו שהוא הגיע לאוסטרליה לפני ארבע שנים כדי ללמוד, והיה בעיצומו של תואר שני בראיית חשבון. אחד מחבריו סיפר שהוריו, שעדיין מתגוררים בהודו, עדיין בהלם מוחלט על שאיבדו את בנם היחיד. "הוא היה אדם כל כך נחמד, הוא היה מאוד צנוע ולמד קשה", סיפר אחד החברים, והוסיף שרתוד אהב מאוד את אוסטרליה ושמח על שהחליט לעבור לגור בה.