בימינו, נראה שאנשים שונאים פרטיות וחייבים להעלות כל רגע מהחיים שלהם לפייסבוק - טיול בחו"ל, הצעת נישואין, אכילה, ישיבה בשירותים. הכל הולך. אבל בעוד אפשר למחוק מיד רגעים מביכים כמו אלו, ברגע שעוברים ללייבסטרים זה כבר סיפור אחרי לגמרי. במקרה כזה, אגב, חשוב לוודא לפני השידור החי שהתוכנית תתנהל כמתוכנן, אחרת תביכו את עצמם מול מאות, אלפי ואף מיליוני גולשים.

צעירה אחת מתאילנד גילתה זאת לאחרונה בדרך הקשה, לאחר שהחתן הבריז מהחתונה שלהם שהועברה בשידור חי בפייסבוק. מאו ג'וטאטיפ נימיונאל, 24, לא תשכח את יום נישואיה, אבל לא מהסיבות שהייתה רוצה. במשך חודשים היא תכננה את האירוע המיוחד, במהלכו תינשא לבחיר ליבה לפאקין ג'ונג'ארם, 20. מה כללו ההכנות הללו? כמובן שהעלאה של תמונות הטרום חתונה שלהם לפייסבוק, פרסום החתונה על שלטי חוצות וכמובן עיצוב אירוע מפואר שיראה טוב בלייבסטרים.
 
אבל בעודה מתכננת את היום המאושר בחייה היא שכחה את הדבר החשוב ביותר - לוודא שהחתן יגיע. בסרטון מהאירוע, שהועבר כמובן בשידור חי, מאו נראת עומדת על הבמה בעודה מקבלת את הבשורה הקשה שלא תתחתן היום. אם הרגע הזה לא מספיק כואב ומביך, העובדה שהוא נחשף בפני המוני גולשים ברחבי העולם בהחלט לא שיפרה את המצב. היא גם נאלצה להתנצל לעיני כולם על שהגיעו לשווא ולהסביר להם למה האירוע בוטל. מאו וודאי לא תשמח לדעת שהסרטון והסיפור שלה הפכו ויראליים, וכנראה שאין מי שלא נחשף אליהם, אולי אפילו החתן שהבריז.