ישנן הרבה סיבות מוצדקות לגירושים, ואחת מהן היא מה שאישה מסין מצאה בארון שלה, שכמעט גרם לה למות מרוב בושה. האישה, שידועה רק בשם "לי", מהעיר האנגג'ואו, הסיעה את ילדיה לבית הספר כבכל בוקר, בעוד בעלה הלך לעבודה. כשחזרה הביתה שמעה רעשים מכיוון חדר השינה שלה, נבהלה והזעיקה מיד את המשטרה.

כשהם מצוידים במצלמת חזה, השוטרים החלו לחפש בחדר השינה שלה ובדקו אם יש בו משהו או מישהו חשוד. לבסוף, כשפתחו את הארון הופתעו לראות בפנים איש יושב שפוף ודחוק בחלל הקטן. "צא החוצה!" הם צעקו לעברו. "אבל אני גר כאן", אמר הגבר להפתעתם. אשתו, מופתעת גם היא ונבוכה, אישרה שהגבר דובר אמת והוא לא גנב או פורץ כפי שחשבה: "אני מצטערת, נראה שטעיתי, זה בעלי". השוטרים המבולבלים הסתכלו על השניים ואז שאלו את לי: "למה בעלך מתחבא בארון?", אך לזה לא הייתה לה תשובה. 
הבעל, דינג, הסביר להם שעבד על אשתו שהוא הולך לעבודה, והתקשר לעבודה כדי להגיד שהוא חולה - כדי שיוכל להישאר בבית לשחק במשחקי וידאו. הוא לא רצה שאשתו תדע כי פחד שהיא תקרא לו עצלן ותאלץ אותו ללכת לעבודה. הוא לא ציפה שאשתו תגיע כל כך מוקדם הביתה וכששמע אותה ברח להתחבא בארון.

"מה? אתם באמת נשואים? תראו לי תעודות", דרשו השוטרים, עדיין לא ממש מבינים מה קרה פה בדיוק. לאחר שאושר שהשניים אכן נשואים, השוטרים נשארו עוד מספר דקות כדי לגרום לאישה לסלוח לבעלה על המבוכה האדירה שגרם לה. הם הזהירו אותם לא להגיש יותר תלונות שווא.