רוב האנשים שישמעו רעש כשהם לבד בבית וודאי ימותו מפחד, וימהרו להסתתר או להתקשר למשטרה. אבל לא הסבתא האמיצה הזו, שלא רק הלכה לבדוק את מקור הרעש, אלא גם לא נבהלה כשהבינה שזה דוב שחור ענקי. אנה סטאדי, 95, סיפרה שהרגישה "ממש מעוצבנת" לאחר שראתה את בעל החיים המגודל מחפש משהו לנשנש בארונות המטבח בביתה שבוונקובר, קנדה. 

היא בכלל לא שמה לב כשהדוב נכנס פנימה, עד ששמעה רעשים מכיוון המטבח בזמן שצפתה בטלוויזיה. "התרגזתי ואמרתי לו ללכת, אבל הוא הלך רק עד לחצר האחורית", סיפרה אנה לחדשות CTV Vancouver. "אז אמרתי לו 'לא, לך הביתה!'". הפעם הדוב סוף סוף הקשיב לה ועזב מאוכזב בידיים ריקות.



אך להפתעתה, זמן מה לאחר מכן היא שוב שמעה רעשים מהמטבח והבינה שהחבר השעיר שלה חזר: "הוא עשה בלגן. ממש כעסתי עליו ואמרתי ללכת. הוא הסתכל עלי, לקח משהו לאכול וברח החוצה".

אנה כנראה קצת מצטערת שדיווחה על הדוב, שכן מאז עשתה כך הרשויות שמו לו מלכודות למקרה שישוב. "אני מקווה שלא יתפסו אותו, כי הם אמרו שאם כן, הם יצטרכו להרוג אותו", הסבירה אנה והוסיפה ש"הוא היה דוב שחור גדול ויפה, חמוד ושמנמן". נוכל רק לקוות שהדוב החביב לא יחזור. אולי כדאי לסבתא להזהיר אותו מפני המלכודות?

הדוב נתפס באקט. צילום דרך מצלמות אבטחה
הדוב נתפס באקט. צילום דרך מצלמות אבטחה