מחווה מרגשת או ניצול ציני של המת? הקיץ היא עונה מדהימה וכיפית, בה המוני תיירים נופשים להם ברחבי העולם, כשהאטרקציות הגדולות מכולן הן כמובן כל מקורות המים באשר הם. בדיוק בשל כך, למרבה הצער, דווקא בתקופה זו מתרחשות המון תאונות קטלניות, וחופשות רבות נהרסות בצורה הטראגית ביותר שאפשר לדמיין.



זה בדיוק מה שקרה לאחרונה לנער בן 16 מויילס, שרק רצה לבלות במהלך החופשה מהלימודים, אך איבד את חייו במהלכה. הנער, בלייק וורד, חולץ בשבוע שעבר יחד עם שני נערים נוספים, לאחר שנסחף למעמקי הים וטבע במהלך חופשה משפחתית בצפון-מערב המדינה. על פי החשד, וורד יצא לשחות במים הקרירים במהלך גל החום שתקף את אירופה, כשלפתע נסחף בידי זרמים חזקים.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת בבריטניה, הוא הובהל לבית החולים במצב קשה, שם חובר מיד למכונת הנשמה. למרבה הצער, וורד סבל מנזק מוחי קשה והרופאים הסבירו למשפחתו שהסיכוי שלו לשרוד הוא אפסי. בהמלצתם, וורד נותק השבוע ממכונת ההנשמה כשהוא מוקף במשפחה וחברים.



טבע בים במהלך חופשה עם המשפחה. בלייק וורד, דרך פייסבוק
טבע בים במהלך חופשה עם המשפחה. בלייק וורד, דרך פייסבוק


רגעים לפני הרגע הכואב, בת זוגו סטפני ריי, 15, חיבקה אותו בפעם האחרונה ושיתפה את התמונה המרגשת בפוסט בפייסבוק. היא כתבה שהייתה לצידו כל הזמן, מהרגע שחולץ מהמים ועד לרגע שנותק ממכונת ההנשמה. "היום הזה היה קשה במיוחד עבורי. זה יהיה יום שלעולם לא אצליח לשכוח", כתבה. 

"אמרו לנו שבלייק לעולם לא יצא מזה, ונאלצנו להגיע להחלטה הקשה ולהיפרד ממנו", כתבה. "הוא לא סבל במותו ונפטר עם משפחתו סביבו". היא הוסיפה שהיא אוהבת אותו ותאהב אותו לנצח, וכי "הוא יחסר לי לעד, ותמיד יהיה לו מקום מיוחד בלב שלי. לעולם לא אשכח אותו".

בלייק וסטפני. צילום: פייסבוק
בלייק וסטפני. צילום: פייסבוק
 
פוסט הפרידה

חיבוק אחרון. בלייק וסטפני, דרך פייסבוק
חיבוק אחרון. בלייק וסטפני, דרך פייסבוק