אין דבר כואב יותר להורה מאשר לאבד ילד, ורבים היו מעדיפים לתת את חייהם רק שהצאצאים שלהם לא ימותו לפניהם. אי לכך, אפשר רק לדמיין את השמחה של אם מהונדורס, שביתה התעוררה לפתע לחיים בלוויה שלה. מותה נקבע עוד באותו יום בידי צוות שלם של רופאי ילדים, ואלו כעת נמצאים תחת חקירה.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, איביס מונטויה לקחה את ביתה קיילין ג'ואנה אורטיז לבית החולים כשהיא סובלת משלשולים, התייבשות ושלפוחיות על עורה. הרופאים טענו שמדובר בזיהום חיידקי חריף, ועשו כל שביכולתם כדי לנסות להציל את חייה של התינוקת בת שבעת החודשים. למרבה הצער, למרות מאמציהם, הם נאלצו לקבוע את מותה שלושה ימים לאחר שאושפזה.

פתאום התינוקת החלה לנשום. קיילין ג'ואנה אורטיז בלוויה שלה
פתאום התינוקת החלה לנשום. קיילין ג'ואנה אורטיז בלוויה שלה



מונטויה מוכת הצער עזבה את בית החולים עם גופת ביתה ב-6 לאוגוסט, והלכה לבית דודיה שבעיירה סאן פדרו סולס כי לא היה לה כסף לנסוע הביתה. שם, נערכה לתינוקת לוויה מסורתית בכנסיה, והגופה הושבה על כיסא כיוון שלא היה לאם גם אפשרות לשלם על ארון קבורה. לפתע, בעיצומה של הלוויה, מונטויה שמה לב שביתה עדיין נושמת ומיהרה למרפאה בקרבת מקום, כשהיא מסרבת לחזור לבית החולים שקבע את מותה.

הרופאים העניקו לה טיפול ראשוני ושכנעו את האם לקחת אותה לבית החולים. נכון לעכשיו, התינוקת מאושפזת במצב קשה מאוד, והרופאים נאבקים על חייה. ד"ר אלדה קמפוס, מנהל מחלקת הילדים בבית החולים, סיפר שהאירוע נמצא כעת בחקירה. 


עדיין במצב קשה מאוד. האם ובתה במהלך הלוויה
עדיין במצב קשה מאוד. האם ובתה במהלך הלוויה