עבור רוב ההורים, הסיוט הגדול ביותר הוא שמשהו יקרה לילדים שלהם, והם יעשו הכל כדי להגן עליהם מכל רע. יחד עם זאת, סביר להניח שגם בחלומות הפרועים ביותר שלהם, הם לא יתארו לעצמם שיצטרכו לשמור עליהם מפני בעלי חיים שפרצו לביתם. זאת הייתה הסיטואציה המפחידה אליה נקלעו זוג הורים, תושבי כפר בהודו, לאחר שקוף ניסה לחטוף את בנם ותקף את מי שהתקרב

על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, הקוף התפרץ לבית מגורים במדינה ההודית קרנטקה, וניסה לגנוב את הפעוט לעיניהם של בני משפחתו ההמומים. בתיעוד מהאירוע, ניתן לראות אנשים עומדים במעגל סביב הקוף, ומפזרים אוכל כדי לפתות אותו לעזוב את התינוק אך ללא הצלחה. ניתן לראות בבירור שהתינוק האומלל פצוע וחבול בפניו, והאנשים סביבו דואגים לשלומו. 

בשלב כלשהו אימו מנסה לקחת אותו בידיה, אך זה רק מרגיז את הקוף עוד יותר והוא תוקף אותה ונושך את שמלתה. בעוד הוא עסוק בהדיפת האם, ניתן לראות את אחד הגברים מנצל את ההזדמנות, לוקח את התינוק בידיו ומציל אותו. בשלב זה, לא ברור אם הרשויות מטפלות בנושא ואם נעשים ניסיונות לתקוף אותו. אומנם לא ברור מדוע נעשה ניסיון החטיפה הזה, אך היו מי ששיערו שמדובר בקופה עם אינסטינקט אימהי, שניסתה להגן על התינוק כאילו היה הגור שלה.

למרות כל הדרמה והבהלה, אפשר לומר שהיה לפעוט הרבה מזל, שכן מקרה דומה שהתרחש מוקדם יותר השנה הסתיים באורח טרגי. באפריל האחרון, דווח בהודו על קוף שהצליח לחטוף תינוק בן שבועיים מידי אימו, בכפר במדינת אוריסה. למרבה הצער, יום למחרת משפחתו מצאה אותו ללא רוח חיים בתוך באר מים. על פי החשד הקוף הפיל בטעות את התינוק בזמן שאחז בו, וסיבת מותו נקבעה כחנק כתוצאה מטביעה.