מפעל הפיס מחכים לשני זוכים מההגרלות שהתקיימו בחודשים האחרונים. בהגרלה מספר 3012, שהתקיימה בתאריך ה-5 במאי השנה, הפרס הראשון בלוטו עמד על 10 מיליון שקלים. שלושה זוכים מאושרים התחלקו בפרס, וכל אחד מהם לקח 3,333,333 מיליון שקלים. שניים מהם הגיעו לאסוף את הפרס, והזוכה השלישי טרם הופיע. 
בהגרלה מספר 3026 שהתקיימה בתאריך ה-16 ביוני השנה, הפרס השני בדאבל לוטו עומד על שלושה מיליון שקלים, אך המיליונר החדש עדיין לא הגיע לאסוף אותו. ממפעל הפיס מוסרים כי ניתן עד חצי שנה מרגע הזכייה לאסוף את הפרס וכי זהות הזוכים נשמרת בסודיות מוחלטת.
לפני כשנה, קרה מקרה דומה, כאשר אדם זכה ב-11 מיליון שקלים, בהגרלה מתאריך 12.9.2017. הזוכה, הגיע לפדות את הפרס רק לאחר שלושה חודשים. הוא השאיר את הטופס בצנצנת עוגיות ורק לאחר שהודיעו בתקשורת כי מפעל הפיס מחפש זוכה, המיליונר החדש הוציא את הטופס והגיע באותו היום למפעל הפיס לאסוף את הפרס.

גם בשנת 2009, מקרה דומה קרה, כשזוכים בפרס של 74 מיליון שקלים, מהגרלה שהתקיימה ב-26.12.2009, הגיעו לפדות את הפרס רק לאחר ארבעה חודשים. מדובר בפרס בסכום הגבוה ביותר שחולק אי פעם בישראל. בסופו של דבר, הסתבר כי הזוכה שמר את הטפסים בתא הכפפות של מכוניתו וכששמע שמפעל הפיס מחפש זוכה, הלך לבדוק אותם וגילה כי הוא הזוכה שכל המדינה מחפשת אחריו.