לפעמים נדמה שהמציאות הופכת להיות דומה יותר מיום ליום לסדרות ולסרטים שאנחנו רואים, עד כדי כך שקשה להפריד בין השניים. כך למשל, כמו על המסך, כך גם במציאות אדם שהוא חף מפשע יעצור בצד כשיבקשו ממנו, ואם יש לו מה להסתיר הוא יברח או ימצא תחבולה אחרת לחמוק מעונש. זה בדיוק מה שעשה נהג ממסצ'וסטס, שידע שלא כדאי לו להיתפס חי עם מה שיש לו ברכב, לכן בחר לסיים את חייו כשהתבקש לעצור בצד.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, שוטר שהבחין בגירת' רוטן נוהג בפרעות בכביש בדרך למיין הורה לו לעצור בצד הכביש. רוטן בן ה-34 עשה כדבריו, אך אז הוא יצא מהרכב עם אקדח, כיוון אותו לראשו ולחץ על ההדק. השוטר ההמום לא הבין למה הנהג שעצר בחר להתאבד פתאום והזעיק מיד תגבור, ואז התבררה האמת המחרידה.



השוטרים החלו לחפש ברכב וכשפתחו את תא המטען גילו כי רוטן החביא שם גופת אישה צעירה. בהמשך האישה זוהתה כמדליין ברג'ס בת ה-28, ומנתיחה שלאחר המוות התברר שהיא נרצחה באמצעות מכות חזקות עם חפץ כהה. זירת הרצח התגלה כביתו של רוטן, שנמצא במרחק שלוש שעות נסיעה מהמקום בו נעצר.



מדליין ברג'ס. צילום: דרך פייסבוק
מדליין ברג'ס. צילום: דרך פייסבוק



בשלב זה יש הרבה פרטים בחקירה שעוד לא פתורים, אך ידוע ששבוע לפני הרצח רוטן ביקר ידיד ותיק במיין והיה במצב מאוד לא טוב. החבר סיפר שהוא נראה מאוד רע והיה מוטרד יותר מהרגיל. "הוא דיבר על הצרות הכלכליות שלו, על בעיות בעבודה, על בעיות עם בת זוגו", סיפר.



הוא הוסיף שרוטן לא דיבר על רצון לפגוע במישהו וש"לא הייתה שום אינדיקציה לכך שהמצב היה עד כדי כך גרוע". עדיין לא ברור מה תכנן רוטן לעשות במיין ביום בו נעצר, אך על פי החשד הוא חיפש מקום להחביא את הגופה, ואחר כך תכנן לבקר משפחה שגרה שם, אולי כדי לספק לעצמו אליבי.


היה מוטרד לפני הרצח, סיפר שהוא בצרות. רוטן וחבר, צילום: דרך פייסבוק
היה מוטרד לפני הרצח, סיפר שהוא בצרות. רוטן וחבר, צילום: דרך פייסבוק

 
אומנם במשטרה סרבו למסור מה הייתה מערכת היחסים בין רוטן לברג'ס, אך בחשבון הפייסבוק שלה ברג'ס כתבה לעיתים קרובות על פרידה קשה שחוותה מבן זוג: "אני מקווה שיום אחד תבין שבאמת היה לי אכפת ממך. אני מבטיחה לך שתתגעגע לזה שאני בסביבה. אתה תתחרט על כל מה שעשית לי, כל הנזק שגרמת לי. יום אחד תסתכל לאחור ואני כבר לא אחכה לך שם. יכול להיות שהייתי חסרת ערך עבורך, אבל אתה תתגעגע כשאהפוך לכל עולמו של אחר".