אנשים שמתחתנים נשבעים להישאר יחד בטוב וברע, באושר ובעוני ולנצח נצחים (או לפחות עד שאחד מהם ימות). אבל בשום מצב שבעולם השבועה הזו לא מחייבת אותם להישאר עם בן זוג שבוגד בהם, וטוב שכך. בעל שגילה שאשתו בוגדת בו כשחגגו בחו"ל יום נישואים, לא נשאר חייב והשאיר אותה שם עם המאהב.



הגילוי המחריד התרחש כשהשניים טסו לאי באלי, אינדונזיה, כדי לחגוג את יום נישואיהם העשירי, חופשה חלומית שהבעל תכנן עבור שניהם זמן מה. במהלך החופשה, שנועדה לחגוג את המחויבות שלהם, האישה בת ה-32 פגשה גבר על האי והחלה לנהל איתו רומן, כך חשף הבעל בפני גולשי אתר Reddit. "אם לא די בכך, גיליתי שהגבר איתו היא בגדה בי הוא כנראה עבריין", הסביר הגבר שבור הלב. "המקומיים לא אוהבים אותו והסבירו לי שהוא גנב כספים רבים והגיע לאי כדי להתחבא". 



מיד עם הגילוי על חוסר הנאמנות של אשתו, הגבר בן ה-34 עזב אותה על האי עם המאהב העבריין שלה. לדבריו, מאז היא החלה לשלוח לו הודעות מהאי וסיפרה לו שהיא ממש נהנית, ולא יודעת מה היא רוצה. בעקבות הדבר המחריד שעשתה לו, הוא הסביר שהוא מבולבל ולא יודע אם לסלוח לה או לסיים את הנישואים שלהם. לדבריו "כל עולמו חרב עליו", והוא לא מצליח להבין למה היא עשתה לו את זה. "זה מרגיש כאילו דקרו אותי חזק בלב", הסביר והוסיף שגם זה נראה לו שאותו עבריין אומר לאשתו את הדברים שהוא חושב שהיא רוצה לשמוע כדי שתהיה אתו.

אומרת שהיא נהנית בלעדיו על האי. צילום אילוסטרציה: פיקסאביי
אומרת שהיא נהנית בלעדיו על האי. צילום אילוסטרציה: פיקסאביי


"אני לא חושב שאני יכול להישאר איתה אחרי מה שעשתה וההודעות ששלחה, אבל אז אני נזכר בזמנים הטובים ושוכח את כל הרע", המשיך הגבר האומלל. לדבריו, חשד שהיא בוגדת בו גם מוקדם יותר במהלך השנה אך הוא לא מצא לזה הוכחה. הוא סיים את הפוסט כשהוא מבקש את עזרת הגולשים: "בבקשה תעזרו לי, כי אני לא מצליח לחשוב בהיגיון".

תוך זמן קצר בלבד, הפוסט שלו זכה לאלפי לייקים, תגובות ושיתופים, והרבה אנשים מיהרו לתת את עצתם. אחד הגולשים כתב לו: "אל תהיה הגבר הזה שמחפש תירוצים להישאר עם אישה בוגדת. היא לא טיפשה, היא פשוט אדם רע וזדוני. תפסיק להתכתב איתה ותמצא עורך דין". אחר הבהיר שהאשמה היחידה היא האישה, לא הגבר שהיא מנהלת איתו רומן: "הוא לא זה שבוגד בך, זו אשתך שלא מכבדת אותך ועשתה לך משהו רע".

אחר חיזק את דבריו ואמר: "האדם הזה היה שם במקרה. אל תשנא את מי שמשתמשים בו, אלא את מי שהחליט להפר את המחויבות שהייתה ביניכם". גולש נוסף התרגז מחוסר הרגישות של אשתו שהמשיכה לשלוח לה הודעות מבאלי. "זה השאיר לי טעם רע בפה, לדעת שהיא שולחת לך הודעות וכותבת שהיא מבלה אחרי שעזבת, והיא יודעת בדיוק למה עזבת. אתה צריך עורך דין". בשלב זה לא ברור מה בחר הבעל לעשות, נוכל רק לקוות שאכן ישכור עורך דין ויתגרש מאשתו הסוררת.