אין אדם בעולם שלא השתכר לפחות פעם אחת בחייו, והגיע למצב כל כך גרוע עד שלא היה מסוגל לתפקד. זה בדיוק מה שקרה לאחרונה לצעיר בן 24 מסקוטלנד, שאפילו התפרסם בגלל הדרך בה התמודד עם מצבו העגום. כשדייויד מקאלום מגובאן, גלאזגו חזר הביתה הוא היה שפוך לחלוטין ולא הצליח למצוא את המפתחות לביתו, שם התגורר עם בת זוגו. אם לא די בכך גם הנייד שלו נכבה כי התרוקן, כך שלא היה יכול להתקשר ולבקש עזרה. 

מאחר שידע שחברתו, ג'ורג'יה ניסבט, ודאי כועסת עליו שלא חזר הביתה בזמן, החליט לישון לבסוף על הטרמפולינה בגינה במקום להיכנס ולהתמודד איתה. כמובן שזה עלה לו ביוקר, ומוקדם בבוקר בעודו שקוע עמוק בשנת שיכורים שמע אותה צועקת לו מהחלון: "תקום אידיוט מז**** שכמוך!". היא "חטפה עליו עצבים" וסיפרה לו שדאגה לו כל הלילה, כי לא חזר ולא ענה לטלפון.
 
כנקמה היא צילמה אותו והעלתה את התמונה המאוד מביכה לפייסבוק, וכתבה: "גברים אל תשתכרו, תריבו עם בת הזוג שלכם ואז תאבדו את המפתחות לבית. זה יכול להוביל לשינה בלילה על הטרמפולינה". היא הוסיפה ש"הייתה בהלם כשפתחה בבוקר את החלון". 

דייויד מיהר להגיב על הפוסט המבייש וכתב: "השתכרתי וחזרתי בשתיים בלילה והחלטתי שעדיף לישון על הטרמפולינה מאשר להתמודד איתה. אמרו לי שמה שקרה זו אשמתה, אבל זו לגמרי אשמתי. הייתי צריך לחזור הביתה מתי שהיא ביקשה".
 

פחד מתגובת חברתו אז ישן בחוץ. דייויד וג'ורגיה
פחד מתגובת חברתו אז ישן בחוץ. דייויד וג'ורגיה