הכירו את שופטת הכדורגל לוסי קלארק, בת 46, שבעבר היתה שופט הכדורגל ניק קלארק. היום היא תהיה שופטת הכדורגל הטרנסג'נדרית הראשונה בבריטניה שתצא לכר הדשא לשפוט משחק, אומנם בליגת החובבים, כשופט לשעבר שהפך לאישה. בראיון נדיר ב"מירור" דיברה לוסי על ההופעה החדשה שלה והודתה שהיא קצת עצבנית לגבי איך יקבלו אותה האוהדים: "אני מקווה שהעולם יקבל אותי בזכות האישיות שלי ולא בגלל דבר אחר". 

ניק שהפך ללוסי מקבלת לפחות עזרה מהבית. אישתו או כיום בת זוגתו אבריל תומכת בו והשניים מאוהבים יותר מתמיד. יש להם גם שלושה ילדים והם מעידים על עצמם שהם נהנים כעת ללכת ביחד לשופינג בלונדון או MK דונס ולרכוש בגדי נשים ומעבירים ביניהם טיפים על איפור. השופטת לוסי מודה כי הסתירה את הסוד שלה במשך שנים רבות והגיע העת להיחשף. 

"אולי יהיו אנשים שייכנסו להלם כשיראו אותי רצה על כר הדשא עם מדי השופטת, אבל אני אותו בן אדם רק אראה קצת אחרת. זה יהיה נחמד לא לחיות יותר בשני עולמות ולהיות עצמי". השופט שהיה קרח גידל שיער ארוך ועבר ניתוח להשתלת חזה: "אני רוצה שמה שעשיתי יעודד גם אחרים במצבי לעשות".  מי שהביע תמיכה מלאה בשופט שהפך לשופטית היא התאחדות הכדורגל האנגלית. 

במשך 30 שנים היא היתה אישה שכלואה בגוף של גבר שניסתה אפילו להתאבד. "אני רוצה אולי לשפוט בליגות בכירות יותר. אישתי תהיה ביציע היום לעודד אותי". לוסי היא לא רק שופטת חובבת אלא עובדת כנהגת מונית שחורה בסארי ולפני 18 שנה באחד הלילות בו היתה שיכורה יותר מתמיד גילתה את הסוד לאישה שלה. 

לוסי אומרת שהכדורגל האו עדיין עולם מאוד מצ'ואיסטי ואף אחד מחבריה בכדורגל לא ידע על השינוי שעשתה. כעת הם נחשפו לו בכתבה ענקית ב"סאנדיי מירור" שהקדיש לה את כל השער הראשי של העיתון. לדבריה: "זה הולך להיות מוזר מאוד. אני יכולה להתמודד עם הכדורגלנים כי מה שאני צריכה זה לשרוק, לשלוף צהובים או אדומים ולסיים את המשחק בשלום, אבל אני מוכנה להערות לא קלות מהיציע. מקווה שלא אצטרך לאבד את שלוות רוחי. אני לא רוצה להתחיל לשלוח תלונות למועדוני כדורגל על התנהגות האוהדים שלהם. אם מאתיים אוהדים יתחילו לצעוק לעברי העלבות וישירו לי שירים פוגעניים זה לא יהיה קל להתמודד, אבל יש לי עור עבה. אני גם זקוקה לקול עבה כדי שהשחקנים ישמעו לי והכי טוב שאשרוק הרבה במשרוקית שלי". 

היא מספרת שכבר מילדותה הרגישה שמשהו לא בסדר אצלה והיא לא כמו כל החברים הבנים שהיו לה. בגיל 15 ניסתה להתאבד ואמרה שהיתה הולכת לישון בכל יום ומקווה שלא תתעורר למחרת. היא תכננה לקפוץ מגשר, לקחה הרבה כדורים כדי למות ושתתה כמויות אלכוהול. לדבריה אחוז גדול של אנשים הנמצאים במצבה מנסים להתאבד.

"תמיד רציתי ללכת לבית הספר לבנות עם אחותי. בכלל לא רציתי לעשות מה שבנים עשו והתחלתי להתעסק בכדורגל כדי להראות לכולם שאני כמו כל הבנים. רוב החברים שלי לא יודעים כעת מה שעבר עלי. שופט חבר הגיע אלי לשיחה השבוע אז מהר הסתרתי את כל המאפיינים הנשיים שלי". 
לדברי לוסי: "המצב כיום בחברה והיחס לטרנסג'נדרים השתפר ואני מקווה לשיפור גדול נוסף עוד 30 שנה". הצעד הבא שלה יהיה ניתוח לשינוי המין.