רוב ההורים לא חוששים לתת למישהו זר שלמור על ילדיהם וזה מאוד חבל, אחרי הכל לא חסרים סיפורי זוועה על בייביסיטרים שהתעללו בילדים. מקרה כזה אירע לאחרונה בעיר ראדום, פולין, במהלכו שני שמרטפים הכניסו פעוט בן שנתיים למכונת כביסה ועל פי החשד גם הכריחו אותו לעשן

 
למרבה המזל, השניים לא היו מבריקים במיוחד וצילמו את מעשי הזוועה שלהם ולאחר מכן העלו את התיעוד לרשתות החברתיות. בזכות הטעות הקשה הזאת, המשטרה הצליחה לעצור אותם ואת שאר המעורבים בפרשה ולהרשיע אותם. מהדיווחים בכלי התקשורת בפולין עולה שהוריו של הפעוט, מתאוס וזאנטה, שנמצאים בשנות ה-20 לחייהם, השאירו אותו עם ידיד בזמן שנסעו לעבודה. מה שהם לא ידעו הוא, שהם משאירים את בנם, קספר, בידיים מאוד לא מהימנות. 
 
הפעוט הוכנס למכונת כביסה ואולץ לעשן. צילום: פייסבוק
הפעוט הוכנס למכונת כביסה ואולץ לעשן. צילום: פייסבוק


על פי המשטרה המקומית, הבייביסיטר, מתאוס, 19, הזמין חבר וצילם אותו מכניס את קספר למכונת הכביסה, ולאחר מכן העלה את הסרטון לפייסבוק. המשטרה גם מצאה בפרופיל הפייסבוק של האם תמונה של הפעוט מעשן, אך היא התעקשה ששכחה את הסמארטפון בבית ושלא היה לה יד בדבר.
 
עוד טוענים במשטרה שקספר לא נפגע פיזית, אך המקרה עדיין מוגדר כהתעללות. כמו כן, שירותי הרווחה מעורבים בחקירה. נכון לעכשיו, מתאוס נעצר אך שוחרר לאחר חקירה ללא כל אישום. חברו, אדם, והאב של הפעוט נעצרו גם הם ומואשמים בהתעללות. במידה ויורשעו, השניים עלולים לקבל עונש של עד שנות מאסר. 
 
אחד השמרטפים צילם והשני התעלל. צילום: פייסבוק
אחד השמרטפים צילם והשני התעלל. צילום: פייסבוק





אזהרה, קשה לצפייה: קספר בן השנתיים הוכנס למכונת כביסה, בכה וביקש לצאת אך הבייביסיטרים צחקו