על פי האמרה הנושנה, משפחה מתאחדת בעיקר בזמנים קשים, כיוון שאז חבריה מבינים שהם זקוקים האחד לשני כדי לשרוד. הבעיה היא, שהרבה פעמים הרצון הזה לדבוק יחד מסבך אותם עוד יותר, והם עלולים למצוא עצמם במצב גרוע עוד יותר מזה שהיו בו קודם. יוכלו להעיד על כך אישה, בעלה ואימו, מיוהנסבורג, דרום אפריקה, שנעצרו בזה אחר זה בניסיון לסייע האחד לשנייה.
 
על פי חדשות news24.com, תחילה המשטרה עצרה את הבעל, לאחר שהתברר שנהג שיכור כשהתבקש לעצור בצד הכביש. אבל בתחנת המשטרה הגבר בן ה-44 סרב לשתף פעולה, אז השוטרים נאלצו להתקשר לאשתו. "השוטרים ביקשו ממנה לבוא לתחנת המשטרה כי הם לא הצליחו להוציא ממנו מידע רלוונטי", סיפר גורם בכיר במשטרה המקומית.

בעל, אישה וחמות נעצרו ובילו יחד בכלא בסוף השבוע. אילוסטרציה: אינגאימג
בעל, אישה וחמות נעצרו ובילו יחד בכלא בסוף השבוע. אילוסטרציה: אינגאימג


האישה בת ה-43 נתנה להם את כל המידע הדרוש וחזרה לביתה. אך זמן קצר לאחר שעזבה, השוטרים שמו לב שנעלמו להם כל החותמות והבינו מיד מי אחראי לזה. השוטרים מיד עשו דרכם לביתם של בני הזוג, אך כשהגיעו החמות בת ה- 62 סרבה לפתוח להם את הדלת.

"השוטרים נאלצו להפעיל כוח מתון כדי להיכנס לתוך הבית, שם הם מצאו את האישה ואת החותמות שגנבה. היא נעצרה ונלקחה לתחנת המשטרה", המשיך הגורם הבכיר. "החמות נעצרה גם היא על שסירבה לפתוח למשטרה את הדלת".  כעונש על מעשיהם, השלושה בילו יחד בכלא במשך כל סוף השבוע, ושוחררו בערבות ביום ראשון בבוקר.