שם לזה סוף: אדם שנשא לאישה לפני כ-15 שנים מורה בבית ספר תיכון, בעל תואר אקדמי, הופתע לגלות איך במשך השנים היא החלה להתעמק בעולם הטארוט והפכה את השימוש בקלפים לדרך חיים. בתחילה, מול חברים וחברות, בפניהם פתחה את הקלפים, אולם בהמשך גם מול ילדיהם ואפילו בניהול השוטף של הבית.

"אשתי הפכה לכוהנת הטארוט הגדולה, אבל נעשה אובססיבית וחולנית", טוען כעת בעל באמצעות עורכי הדין שרין וגדלי סולן. בתצהיר שהגיש לבית המשפט הדגיש הבעל כי "לא יעלה על הדעת שהבן שלנו יקבל את החינוך שלו על פי קלפי הטארוט. אשתי לא זזה בלעדיהם".
לטענת עורכי הדין, חייו של הבעל הפכו לגהנום עלי אדמות, וגם כשהגיע למסקנה שעליו לפרק את ברית הנישואין הוא נתקל בקשיים בגלל הקלפים. "הגענו למצב שכשביקשנו למכור את הדירה כדי לפרק את השותפות ביננו, התנאי של אשתי היה שהקונה ייבחר על פי שאלות מקלפי הטארוט", הוא מספר.

בצעד נועז, וכדי "לעצור את הסיוט", דרש הבעל באמצעות עורכת הדין שרין סולן לקבל את הקלפים לידיו. כשאשתו סירבה לעשות זאת, החליט להעלים אותם לחלוטין, תוך שהוא מסרב לתחנוניה של אשתו להחזירם. הבעל טוען כי להגנתה, אמרה האישה כי ללא הקלפים היא חצי בן אדם, ושאינה יכולה לחיות בלעדיהם. הוא מספר שאמר לה בתגובה שתקנה קלפים אחרים, אולם היא סירבה.

קלפי טארוט. מה יחליט בית המשפט? צילום: אינגאמג'

 
הסיפור הגיע לבית המשפט, בו סיפרה האישה שהיא מאמינה בקלפים שלה בלבד. בסופו של דבר, הציע הבעל להפקידם בקופת בית המשפט עד לסיום ההליך המשפטי והפרידה בין הצדדים. הוא טוען כי לפני שהפקיד אותם, ניהלה את כל הדיונים המשפטיים הקשורים בפרידה שלהם באמצעות קלפי הטארות, ואף פנתה למשטרה בתלונות שווא נגדו בעקבות הנחיות שקיבלה מהם. 
"בקלפי הטארוט יש קלף שנקרא השטן, וקלף נוסף הנקרא יום הדין", אמר הבעל. "היא חיה על פי הטארות ואני חושש שהשטן נכנס בה והיא מחכה ליום הדין". כעת יצטרך בית המשפט לקבוע האם עליו להחזיר את הקלפים ובאילו תנאים בני הזוג יפרדו.
עו"ד גדלי סולן. צילום: יח"צ