אנחנו חיים בעולם בו צריך לעבור המון מבחנים כדי לקבל רישיון נהיגה, אבל אף אחד לא צריך רישיון כדי להיות הורה. אי לכך, נוצרים לא מעט מקרים של אנשים שהביאו ילדים לעולם למרות שאינם כשירים לכך, אשר פוגעים בילדיהם. בפברואר האחרון, שני הורים כאלו מבריטניה נכנסו לכלא ל-10 עשר שנים, לאחר שכמעט התעללו בבנם הפעוט למוות.



השבוע, האב טוני סמית' בן ה-47, הותקף באכזריות בידי אסירים בכלא סוולסייד, בקנט, ויש מי שמשוכנעים שיש קשר בין זה לבין מעשיו. נכון לעכשיו האירוע נחקר, אך רבים במדינה טוענים שסמית' הותקף כאקט נקמה, מאחר שאסירים שונאים עבריינים שמתעללים בילדים בכל דרך שהיא. על פי הדיווחים בכלי התקשורת בבריטניה, שני אסירים נכנסו לתאו של סמית', קשרו אותו לכיסא והכו אותו קשות באמצעות גרביים מלאות בשימורי טונה ומוטות ברזל. לאחר מכן הם גם דרכו על כל גופו.



עד ראיה שחזה במתרחש סיפר שלסמית' יש מזל שנותר בחיים. "הם החזיקו בו כבן ערובה בתא שלו במשך שעות" סיפר ל"דיילי סטאר". "סוהרים הצליחו לחלץ אותו ברגע האחרון, יש לו מזל שהוא לא מת". בשל התקיפה, סמית' נזקק לטיפול רפואי בהול וסבל מלסת שבורה, צלעות שבורות ושברים בארובת אחת מעניו. לאחר שהתגלה שסמית' הותקף, רבים בבריטניה שזוכרים טוב טוב מה עשה, חשו צער על שהאסירים לא פגעו בו בצורה קטלנית יותר.


כמובן שמה שסמית' עבר הוא כאין וכאפס לעומת מה שהוא וזוגתו עשו לבנם טוני. השניים נכנסו לכלא לאחר שהתעללו בבנם התינוק במשך עשרה ימים רצוף, ב-2014. התינוק היה אז בן 42 יום בלבד, והגיע לבית החולים במצב אנוש עם שברים בכל גופו. סך הכל הוא סבל משברים בעצם הירך, הרגליים, הקרסול הימני, האגודל השמאלי והבהונות.

כמו כן, מומחים הסבירו שחלפו 9 שעות מאז התקיפה האחרונה עד שהוריו הואילו בטובם לקחת אותו לבית החולים. בזמנו, השניים טענו שלקח להם זמן להגיע למיון כי נאלצו לחכות לשרברב. בשל מעשיהם המזוויעים, הרופאים נאלצו לקטוע את רגליו של טוני על מנת להצילו, והוא עבר 11 ניתוחים ושהה בבית החולים עד פברואר 2015. למרבה המזל, טוני, כיום בן 3, אומץ בידי משפחה אוהבת.