בדרך כלל כשקורות פאשלות בשידור חי זה לא הופך מיד ל"חדשות", ולכל היותר הן מוגדרות כאירועים משעשעים שאפשר לצחוק עליהן. אבל אם האירוע קשור ולו במעט לנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, זה מיד מעורר חשד. אחרי הכל, הנשיא הרוסי נחשב כמי שנוהג להיפטר מאנשים שלא נראים לו (בעיקר מרגלים אך לא רק).


כשכתבת התעלפה בשידור חי כשראיינה שר בממשלת פוטין, הרשת מיד הוצפה בתאוריות קונספירציות - ספק בצחוק ספק ברצינות - שזה היה ניסיון מכוון לפגוע בה. במהלך הראיון, כתבת חדשות "רוסיה 24", דריה קוזלובה, נראית מאבדת את הכרתה בעודה מראיינת את שר התעשייה והמסחר, דניס מנטורוב. הרגע הדרמטי קרה בדיוק כשהיא שאלה את מנטורוב האם חברת United Aircraft Corporation תיכלל בתאגיד הטכנולוגי בבעלות המדינה "רוסטך". למרבה המזל, מנטורוב הצליח לתפוס אותה ולייצב אותה לפני שהיא פגעה בקרקע. לאחר מכן, השידור חזר מיד לאולפן ללא כל התייחסות למה שקרה.
 

על פי הדיווחים המקומיים, דריה קיבלה כוס מים מיד לאחר מכן והתאוששה במהרה. העורך של הערוץ סיפר שמצבה טוב, ושהיא כבר החלה לעבוד על הסיפור הבא שלה. יחד עם זאת, לא הייתה כל התייחסות מצידו באשר למה גרם לה לאבד את הכרתה. הריאיון צולם במהלך תערוכת "צבא 2018" שאורגנה בידי משרד ההגנה הרוסי במוסקבה.

אומנם האירוע הביזארי הוסר מהשידורים החוזרים של הראיון, אבל תושבים זריזים כבר הספיקו לשים עליו את ידם והפיצו אותו ברשת. מיליוני צופים כבר הספיקו לצפות באירוע, ורבים טענו שהשר, שמונה בידי פוטין ב-2012, "היפנט את הכתבת". גולשת אחת כתבה "נראה שהוא היפנט אותה. ברצינות, היא חשה סחרחורת ואז התעלפה. זה באמת קרה. מזל שהם הצליחו לתפוס אותה". גולשים נוספים טענו שאולי היא פשוט התרגשה מהפגישה עם השר, או ש"אולי פשוט היה מאוד חם שם והיא לא הצליחה להתמודד עם זה".
 
צפו בכתבת החדשות מתעלפת בשידור חי