מאז שחר האנושות, בני אדם האמינו בתופעות שלא היו ולא נבראו, מה שגרם ללא מעט אנשים להיענש על דברים שלא עשו, ולעיתים אפילו לאבד כתוצאה מכך את חייהם. זה אומנם נשמע הזוי אבל זה מתרחש גם בימינו, ובמדינות שונות ברחבי העולם רבים מואשמים על לא עוול בכפם. תוכל להעיד על כך אישה מהארארה, זימבבואה, שקיבלה עונש מאסר לאחר שכישפה את איבר מינה של בעלה, כדי שלא יוכל לקיים יחסי מין עם אשתו השנייה.



בעלה של האישה, גודוויש מאגארירה, 40, סיפר בבית המשפט שאחת מנשותיו, מאמורי שירי, התוודתה בפניו על מעשיה והתרברבה בכך שרצתה לשלוט בחייו המין שלו. לדבריו, שירי לא קיבלה טוב את העובדה שהיא חלק מנישואים פוליגמיים, והחלה לקנא לאחר שנשא אישה נוספת והשלושה עברו לגור יחד. הוא הבין יום אחד שמשהו אינו כשורה לאחר שהצליח לקיים יחסי מין עם שירי, אך לא הצליח להגיע לזקפה עם אשתו החדשה. כששאל את שירי על הנושא היא אמרה לו ללא היסוס: "זה בגלל שכישפתי אותך".



טען שאשתו מנסה לשלוט לו על חיי המין. אילוסטרציה: אינגאימג
טען שאשתו מנסה לשלוט לו על חיי המין. אילוסטרציה: אינגאימג


על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, מאגארירה הציג בבית המשפט מסמכים רפואיים שמצביעים על כך שאכן יש לו בעיה בתפקוד המיני. יחד עם זאת, הוא לא הצליח להוכיח שאשתו היא זו שגרמה לאימפוטנציה שלו. בית המשפט בחר לבסוף להעניש את שירי, אך רק  בגלל שהשתמשה בכישוף, דבר שהוצא אל מחוץ לחוק במדינה. 
 
שירי קיבלה על מעשיה עונש מאסר של שנה על תנאי, ותוכל להישאר מחוץ לכלא אם תעבוד 455 שעות של עבודות שירות. כמו כן, היא הבטיחה שתסיר את הכישוף מאיבר מינו של מאגארירה, כדי שיוכל לעשות סקס עם אשתו החדשה.