יש הרבה מאוד טרנדים מוזרים בתחום עיצוב הציפורניים שגורמים לנו להרים גבה ולתהות 'למה לעזאזל שמישהי תרצה להסתובב ככה בפומבי'. אבל מעבר לכך שזה מכאיב לעיניים כנראה שאין עם זה בעיה, וכל אחד וטעמו (גרוע ככל שיהיה). הבעיה מתחילה כשבשם האופנה נפגעים גם יצורים חיים, רק כדי שמישהי תוכל להסתובב עם יד יפה יותר, לכאורה.



לאחרונה מנכ"לית סלון יופי מרוסיה ספגה ביקורת קשה וטענות שהיא מתעללת בבעלי חיים, לאחר ששיתפה סרטון של עיצוב המניקור האחרון שלה. אלינורה מובסיסיאן, מנכ"לית ומניקוריסטית בחברת "NaillSunny", הצליחה לצבור עד כה מיליוני עוקבים באינסטגרם שלה בשל עיצוביה הלא שגרתיים, ועד כה הגולשים מאוד אהבו אותה.



אבל כל זה השתנה כשהעלתה סרטון של העיצוב האחרון שלה, בו היא הראתה איך היא מכניסה נמלים חיות, וקולעת אותן בתוך ציפורניים מלאכותיות שקופות. תחת הסרטון שהעלתה כתבה שאף בעל חיים לא נפגע בתהליך, ושהיא "אפשרה לנמלים לנשום". אבל כל זה לא שכנעה את הגולשים והביקורות הקשות לא איחרו לבוא.


הרוב המוחלט הסכים שמדובר בהתעללות בבעלי חיים. בגלל זה אני כל כך שונא בני אדם. תתביישי לך, זו התעללות בבעלי חיים", כתב אחד הגולשים, בעוד שגולש אחר כתב ש"יש הבדל בין לדרוך עליהן בטעות לבין דחיפה מכוונת שלהן לתוך ציפורניים. זה גם לא נראה טוב". גולש נוסף כתב: "זה חולני! פשוט מזעזע. את צריכה להתבייש בעצמך". אחר תהה: "מה לעזאזל לא בסדר איתך? את פשוט מגעילה".



אבל למרות הזעם הרב שזכתה לו, אלינורה לא נראתה מוטרדת מדי מכך, ואפילו לא טרחה להגיב או להסיר את התיעוד המזעזע. אם לשפוט לפי התנהלותה ברשתות החברתיות, היא המשיכה בחייה כאילו לא קרה דבר. כעת נותר לנו רק לקוות שהטרנד המזעזע הזה לא יתפוס.