מסיבה לא ברורה, כשאנשים מגלים שהפרטנרים שלהם בוגדים בהם הם בוחרים לנקום דווקא במאהב, בעוד שבני זוגם יוצאים ללא פגע. מקרה כזה אירע  בצפון קרוליינה, כשאישה נבגדת רצחה את המאהבת של בעלה בדרך הכי מזעזעת שאפשר להעלות על הדעת. בזמנו היא הורשעה ברצח, אך מאסרה הוארך לאחרונה לאחר שהתגלה פרט חדש ומזעזע על המקרה.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, אמנדה פרי הייס בת ה-46 רצחה את לורה אקרסון בעזרתו של בעלה גרנט ב-2011. באותה עת, גרנט הורשע ברצח מדרגה ראשונה וקיבל מאסר עולם, בעוד אמנדה הורשעה ברצח מדרגה שנייה והוטלו עליה 16 שנות מאסר. בזמנו, נחשף גם שהשניים ביתרו את הגופה וניסו למוסס אותה בחומצה הידרו-כלורית, ניסיון שכאמור נכשל.



 
השבוע התגלה בבית המשפט פרט שזעזע את חבר המושבעים, והוביל להחמרת עונשה של אמנדה. "כשזה לא הצליח להם, הם נכנסו לסירה וזרקו את חלקי הגופה למים, בתקווה שתנינים יאכלו אותה", הסביר סגן התובע המחוזי בהצהרה רשמית. הגילוי הנוראי הזה הוביל לכך שאמנדה קיבלה 20 שנות מאסר נוספות.

 "הכרעת הדין הייתה מהירה וגזר הדין היה חמור בהתאם לנסיבות", סיפרה התובעת הראשית בתיק, אמנדה בולין, שהוסיפה: "המשפחה של לורה יכולה להיות בטוחה שאמנדה וגרנט ייענשו על מעשיהם הברבריים". 
 
לורה אקרסון. צילום: פייסבוק
לורה אקרסון. צילום: פייסבוק