על פי האמונה הרווחת, האריה הוא מלך הג'ונגל וידוע כטורף אכזרי וחסר רחמים. אך בפועל, אריות הם דווקא די עצלנים ומעדיפים שהלביאות יצודו ויעשו עבורם את העבודות המלוכלכות. לא רק זאת, לפעמים הם מתנהגים יותר כחתולים מגודלים מאשר כחיות טרף, ורק רוצים להתפנק ולקבל ליטופים.

זה נשמע כמו הזיה אבל זה בדיוק מה שגילו תיירים בחצי האי קרים, כשנתקלו באריה הכי ידידותי במהלך ביקור בספארי. באותה עת, התיירים ערכו סיור ברכב פתוח בספארי טיגאן, לצד הבעלים של הספארי, אולג זובקוב. הם חטפו את שוק חייהם, כשלפתע אחד האריות, פיליאה, התקרב לרכב והפגין חיבה יתרה כמו היה חתול בית ממוצע.

בתיעוד מהאירוע, ניתן לראות את החתול המגודל נכנס למושב הנהג של הרכב ותופס פיקוד על ההגה במקום זובקוב. בעוד זובקוב משגיח על המתרחש מהצד, פיליאה עשה דרכו אל עבר התיירים, חיבק אותם, התלטף עליהם וליקק את פניהם. הביקור המפתיע הסתיים בכך שהאריה הענק יצא מהרכב וחיבק בחום את זובקוב.

כך זה נראה: 

תעשו מקום, אני נכנס!



אוקיי, אתה יכול ללכת, אני נוהג עכשיו.



היי! קבלי ליקוק.



מישהי צריכה חיבוק?



ועוד אחד.


התיעוד המלא

  


למרות ההתנהגות הידידותית לכאורה של החתול הגדול, רבים ממי שצפו בסרטון טענו שהמצב הוא ממש לא כפי שהוא נראה. חלק ניכר מהגולשים כתבו ספק בהומור ספק ברצינות שהאריה טועם את האוכל שלו ומנסה להחליט את מי יאכל קודם. קצת קשה להאשים את הציניות שלהם, שכן שמונה שבועות לפני כן אישה הותקפה בידי אחד האריות באותו הספארי.

"האריה נשך את זרועי הימנית וגרר אותי כמו בובה", סיפרה האישה שהותקפה, אולגה סולומינה. "כשהתאוששתי, כבר הייתי בידיהם של העובדים שעזרו לי להיחלץ. בזמן שזה קרה, כבר נפרדתי לשלום מחיי, חשבתי שהאריה יקרע אותי לגזרים". סולומינה קיבלה טיפול במקום ולאחר מכן הובהלה לבית החולים. 

למרות האירוע הקשה, זובקוב אמר שהוא מסרב להפסיק לתת לתיירים להתקרב ככל הניתן אל האריות. באשר לתקיפה, זובקוב הסביר באותה עת לכלי התקשורת המקומיים: "אולגה נכנסה מרצונה לספארי. היא ידעה שזה מסוכן וקיבלה לפני כן הנחיות בטיחות". הוא הוסיף שהוא "שמח שמצבה טוב כעת".